Multimedia Nisa ...
Arkadaşlar diğer bölümlerde belirttiğim gibi çok fazla iyi yazamasamda bir çok kişiden iyi yazdığımı düşünüyorum . Benim tek istediğim birilerinin hikayemi beğenmesi ben Watpade ilk başladığım an hiç kimse hikayemi okumaz derken şu anki ikiyüz kişi hikayemi okudu ve ben gerçekten çok mutluyum. Bu sayı fazla olmasada benim için önemli. Ve sizden ricam emeğimin karşılığı olarak oy ve yorum . Yorumlarda iyi veya kötü beğenmediğiniz yerleri belirtin . Fikirleriniz benim için çok önemli . ♡♡♡
Onur !!!
Hayır olamaz Onur bunu yapmaz.
Onur bir kıza sarilmaz .Sinirle elimdeki telefonu sıktım .
B burda ne oluyor ?
Sinirime karşı sesim sakin di . Buna ben bile şaşırmıştım .
Onur kollarını kızdan ayırdı . Sonra bana baktı .
Ben su alacaktım . Mutfakta Meltem hanımın kız kardeşi varmış . Beni görünce korktu bende onu tuttum .
Ohhh bende bir şeyler oldu zannettim .
Tamam Onur sen yukarı çık bende geliyorum . Suyunuda getiririm .
Olur dedi . Yanımdan geçerken tekrar konuştu.
Kıskanınca daha bir güzel oluyorsun .
Cevap vermeme kalmadan mutfaktan çıktı . Şimdi siz beni görün .
Canım sen git ben burdayım .
Aaaaa yok Meltem ablam hastalanınca ben geldim . Ona söz verdim işlerini ben halledeceğim diye .
Yemek yapacaksan gerek yok ben ona hazırladım . Temizlikte yapamazsın Onur hasta dinlenmesi gerek . Sen en iyisi git.
Isterseniz kalabilir im .
Kızı resmen kovdum daha kalayım diyor . Ayyy birde nasıl yılışık konuşuyor .
Dediğim gibi gerek yok sen gidebilisin.
Tamam o zaman görüşürüz Onur beye geçmiş olsun dileklerimi iletirsiniz .
Tabiki ben seni geçireyim.
Kızla beraber kapıya kadar ilerledim . Çantasını ve ceketini alıp bana baktı sonra ruj içinde kaybolmuş dudaklarını araladi .
Onur beyle sevgili olacak kız çok şanslı . Çok yakışıklı . Ve inanılmaz güzel bir kokusu var .
Yaaa bu salak benim Onur uma yavşıyor . Bir de koklamiş .
Evet yaaa ben çok şanslıyim canım beni yukarda bekliyor . Seni geçireyim diyerek kapıyı açtım . Kız yapmacık bir şekilde gülümseyip konuştu .
Çok sevindim ....
Hiiiii külahıma anlat .
Bu arada ben Yelda .
Nisa ... tanıştığıma hiç memnun olmadım ...
Açtığım kapıdan çıktı bana el sallayarak uzaklaştı . Onun ardından kapıyı kapattım .
Bo orodo bon yoldo ....
Bu yaptığım hoş olmasada beni rahatlatıyordu.
Mutfağa girip tepsideki çorbayı değiştirdim . Tepsi ve telefonunu elime alarak yukarı çıktım . Yavaş çıkmıştım . Çünkü elimde telefonumda vardı ve tepsi düşebilirdi . En sonunda odaya ulaştım . İçeri girip kapıyı kapattım . Onur yatağa uzanmış uyukluyordu . Beni görünce doğruldu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞIĞIM
Teen FictionYeni okulunuzda sizi ne beklediğini asla bilemezsiniz .♥♥♥