Selamın aleyküm gençlik ...
Multide Yağız var şahsen ben bi düştüm yarım saat kalkamadım
NİSA ...
Hastaneden çıkalı dört gün olmuştu . Yani bir haftayı sadece yatarak geçirmiştim. Şu an ne yapıyorum hadi bilin ...
Yine ve yine yatıyorum çok zordu demi.
Onur beni kendi evine getirince Ece annesinden izin alıp Melike de kalacağını söyledi ki zaten yurt dışında oldukları için annesi izin vermişti . Melike ve Yağız mutfakta yemek hazırlıyor. Daha doğrusu Melike hazırlıyor Yağız yanında duruyordu . Onur yanımdan hiç ayrılmıyor. Mert , Demir , Ece , Yağız ve Melike her gün okula gidiyor . Sonra tekrar yanıma geliyorlardı .
Bu bir haftada her gün annemlerle konuşmuş onlara sürekli en iyi halimi göstermeye çalışmıştım.
" Güzelim iyi misin ? "
" iyiyim neden ki ? "
" Daldın gittin yine "
" Yok iyiyim Onur ben sıkıldım . "
" Bende bir dakika geç kaldı diyordum ."
Evet her beş dakikada bir sıkıldım diyordum . Onur ayağa kalkmama izin vermiyor sadece ara sıra evin içinde yürümeye izin veriyordu .
" Film izlemek istermisin ? "
" Hayır yaaa biraz önce sormuştun onu hem ."
" Tamam kitap oku . "
Kitap okumayı ne kadar sevsemde şu an çekici gelmiyordu . Düşünün Nisa ve kitap okumamak durum vahim ...
" Cık cık canım onuda istemiyor."
" Güzelim canın yatakta bir şeyler istiyor mu ? "
" Ne gibi ? "
Ben korku ile sorarken Onurun üst dudağı ahenk ve büyük bir alay ile kıvrıldı .
Allah alla öyle bir kıvrılma mı varmış ?
Uffff demek ki var .
Salak şey seni ben neden senin iç sesinim acaba . Sırf şu Onur için katlanıyorum sana yoksa umurumda değilsin .
Ulan Remziye bak kızım beni hasta hasta katil etme . Defol ya elinden gelse Onura yürüyecek .
Ne yürümesi be koşarım hatta uçarım mübarek taş değil koca kaya ... neyse ben kaçar ...
Siktir ol git ...
" Mesela en son bi futbol takımı kuracaktık pardon iki canın sıkıldıysa yavaştan başlayalım . "
Nisa sen bu piçi bilmiyormusun niye gidip birde ne gibi diye soruyorsun aptal
" Ne sıkılması Onur ya sende ikide bir sıkıldım sıkıldım benim gibi otursana oturduğun yerde hiç ya bana bak bi sıkıldım diyormuyum ? "
Bravo bana dakikada 180. Derece nasıl dönüyorsun kızım heheheh
Onur böyle bir tepkiyi beklemiyor olacakki birden kahkaha attı. Şerefsiz çok güzel gülüyor.
" Gülme ya !!! "
" Neden güzelim ? "
Kalbime mi insin zalımın oğlu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞIĞIM
Teen FictionYeni okulunuzda sizi ne beklediğini asla bilemezsiniz .♥♥♥