Selamın aleyküm gençlik ...
Canlar multimedyada Mert ve Cemre var merak ederseniz diye bıraktım . Çok sevdiğim bir şarkıyıda bırakıyorum ...
MERT ...
Ben çok konuşmazdım hele Cemre den ayrıldığımdan beridir neredeyse hiç konuşmuyordum . Onu sevmediğimi düşünüyordu ama ben sırf ona zarar gelmesin diye ondan vazgeçmiştim. O benden gitmişti ama giderken kalbimide götürmüştü . Yine onu izliyor ne yaptığından haberim oluyordu . Giydiği adına kıyafet denen şeylerle beni çıldırtıyordu.
Şimdi mi şimdi ise kardeşimi yıllar sonra güldüren yeni kardeşime dokunan elleri bulmuş doğduklarına pişman etmeyi bekliyordum. Nisa yı ne ara bu kadar kabullendim bilmiyorum ama kardeşim gibi olmuştu . Adamlar bulmuş depoya getirmiştim . Onları Ali ile bırakıp hastaneye gitmek için arabama bindim . Sabahın habercisi olan güneş yavaş yavaş kendini belli ediyordu . Sıcak havayı sevmememe rağmen güneşi seviyordum çünkü bana Cemre mi hatırlatıyordu gerçi ben onu hiç unutmuyordum ki ...
Hastaneye gelip arabamı park ederek indim . Tam hastaneye gireccekken bankta uyuya kalmış Demir ve Yağızı gördüm . Yanlarına gidip birden ikisinede bağırdım .
" Kalkın lan uyumanın vaktimi ?"
Demir birden ayağa kalktı .
" Ananı sikiyim ne oldu lan . "
" Yok bir şey kardeşim öyle bir canım istedi bağırdım ."
Demir sinirle bakarken Yağız kalktı .
" Oğlum sabah sabah böyle bağırılırmı lan ? "
" Hadi hadi çok konuşmayın da yukarı gidelim Nisa ya bakalım ."
" Tamam sessizliğe fısıldayan adam ." Dedi Demir .
Yağız ayağa kalkmış bana dönmüştü .
" Buldun mu diye sormuyorum çünkü sen bulursun ve bulmuşsunda. "
"Aynen öyle kardeşimizi bu hale getiren şerefsizlerin ecdadını sikmeden bırakırmıyız ölmekten beter olacaklar . "
İkiside alayla sırıtıp kafa salladılar sonra hastaneye girdik.
NİSA ...
Sabahın ilk ışıklarıyla gözümü açmıştım. Kızlar daha uyuyordu . Yağız , Demir ve Mert odada değildi . Onur .... Onur ise başını boynuma gömmüş sımsıkı sarılmıştı. Gamzesinin olduğu yanağını öptüm hep gamzesinden öpüyordum çok hoşuma gidiyordu. Dün Onurdan beklenmeyecek bir şekilde bana şarkı söylemişti . Benimde sesim güzeldi ama onunki bambaşkaydı .
" Günaydın güzelim ... "
Ne zaman uyandığını bilmediğim Onura döndüm yavaşça .
" Günaydın aşkım sen ne zaman uyandın yaa ? "
" Nisa sen ne dedin ? "
" Ne dedim aşkım ? "
Evet Onur u çıldırtıyordum aferin bana yaaa ...
" Nisa bana bir daha öyle seslenme olur mu güzelim . "
"Nasıl seslenmeyim aşkım ? "
" Iyyyy Nisa bak güzelim vıcık vıcık ben nefret ederim öyle şeylerden . Ölümün benim elimden olmasın tamam mı güzelim . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞIĞIM
Teen FictionYeni okulunuzda sizi ne beklediğini asla bilemezsiniz .♥♥♥