We lopen via een gang naar de woonkamer. Daar zie ik de twee zonen staan. Maar wacht eens, dat is toch...
Pov Luna
Omg! Dat zijn Niall en Greg Horan! Rustig Luna, beheers je. Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven. "Hello, I'm Greg." "And I'm..." "Niall!", gil ik uit enthousiasme, "Sorry, you can finish your sentence." "I'm Niall, but you already knew that. Are you a fan?" Waarop Noah antwoord: "Ja, dat is ze zeker, ze praat over niets anders." Niall kijkt niet-begrijpend van mij naar Noah en terug. "Yes, I am", antwoord ik snel. Hij knikt kort. Ik irriteer me echt rot aan mezelf. Ik weet dat Niall het haat als fans schreeuwen. Hoewel ik niet echt schreeuwde, ik heb meer zijn zin aangevuld.
Na eventjes met iedereen te hebben gepraat, stelt Greg voor om de logeerkamers te laten zien. Als ik mijn kamer zie, ben ik meteen onder de indruk. Het is prachtig! (Ik schrijf expres geen beschrijving van de kamer, dan je kan zelf een kamer kiezen) We besluiten om in de logeerkamer te blijven zitten en elkaar wat beter te leren kennen. Het zijn vooral standaard-vragen. Wat ook logisch is, want we kennen elkaar helemaal niet. Ik ken hen wel, maar zij mij niet. Na ongeveer een uurtje wordt Greg gebeld. "Denise", zegt hij en loopt de kamer uit. Noah kijkt Niall en mij aan en Niall legt het even kort uit: "Denise is Gregs wife. They also have a son, Theodore. But everyone calls him Theo." Noah knikt.
Na 5 minuten komt Greg terug: "I have to go, Theo got sick." Noah, Niall en ik knikken tegelijk. "I hope he gets better soon", zeg ik. Greg loopt naar beneden en zegt papa en Maura dag. Wij gaan met zijn 3 terug naar beneden en praten daar nog wat verder. Rond half 8 moet Niall ook naar huis. Hij moet nog helemaal terug naar Londen. Dat is waar ook. Maura zet nog wat thee en vraagt naar ons leven: school, vrienden, ...
Uiteindelijk komt ze ook bij het onderwerp dat ik liever vermijd: liefde. Noah vertelt natuurlijk heel vrolijk over zijn perfecte relatie met Ashley. Begrijp met niet verkeerd, ze passen echt goed bij elkaar en Ashley is echt geweldig. Maar ik ben gewoon... jaloers denk ik. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Maura die iets aan mij vraagt: "And you, Luna. Do you have a boyfriend?" Ik schud mijn hoofd en wend mijn blik af. "Really? You are a really nice and beautiful girl." "Thank you", antwoord ik kort maar vriendelijk.
Om 10 uur besluit ik te gaan slapen. "Goodnight everyone", zeg ik slaperig en ik loop naar boven. Noah gaat natuurlijk nog lang niet slapen. "Ik ben 19, 3 jaar ouder dus. Ik ga niet tegelijk met jou slapen hoor!" zegt hij dan iedere keer.
Ik trek mijn pyjama aan en leg me in het bed.Na een tijdje draaien en keren, val ik in een dromeloze slaap.
Dit was hoofdstuk 2! Hopelijk vinden jullie het nog steeds een leuk boek. Als je ideeën hebt of iets wat ik moet aanpassen, kan je het gerust zeggen. Sorry dat ik het nog eens vraag: Moet ik de conversaties in het Engels of het Nederlands schrijven? Hopelijk hebben jullie een geweldige dag!
Xx Jasmine
JE LEEST
Stepsister?! || N.H. (Dutch)
FanfictionJe ouders zijn al 3 jaar gescheiden en nu heeft je vader een nieuwe vriendin, maar wat als zij al 2 zonen heeft, waarvan er eentje wereldberoemd is? Luna is 16 jaar en is geboren in België. Haar ouders zijn al 3 jaar gescheiden. Haar vader ontmoet i...