~9~

151 2 1
                                    

Tijdsprong naar het moment dat ze in Nederland aankomen. (Anders wordt het heel saai)

Pov Luna

We zitten in een auto met getinte ramen, zo kan niemand ons zien. Ik zit in de auto met Max, Niall, de manager van Niall en een bodyguard aan het stuur. De manager geeft een preek aan ons allen: "Hoe konden jullie nu zo dom zijn? Je wist dat er foto's gingen worden genomen! Normaal is dit geen probleem, maar ja. Omdat ZIJ," en hij wijst naar mij, "omdat zij niet wil dat ze op de media komt, is dit weer een probleem en moet ik het oplossen!" Niall neemt het gelukkig voor me op en begint een hele speech over dat ik er niet voor gekozen heb om zijn stiefzus te zijn en dat het normaal is dat ik liever achter de schermen blijf, enzovoort. Na een tijdje moet ik mijn aandacht weer op de manager richten omdat hij nu tegen Max en mij praat: "Weetje wat? Jullie kenden elkaar al, toch?" We knikken beide. "Wel, iedereen denkt nu dat jij en Niall een relatie hebben, wat helemaal niet zo is. Maar ze gaan jullie niet met rust laten tot ze volledig bewijs hebben. Dus Max en jij gaan een koppel zijn", zegt hij droog. "Wat?!" roepen we beide tegelijk. "Jullie hebben geen keuze. Luna, dan vallen ze je waarschijnlijk niet meer lastig. En Max, jij moet dit doen, ik ben je baas", zegt hij. We knikken zwak en luisteren verder naar wat hij te zeggen heeft.

We zijn nu aangekomen in het hotel en de manager is al wat gekalmeerd. Hij heeft alles verteld wat we moeten doen: handjes vasthouden, schattig zijn, kusjes op de wang,... Omdat ik mijn eerste kus nog niet heb gehad, hebben we besloten dat we ook niet moeten kussen. Gelukkig maar, best raar als je je beste vriend zou moeten kussen, terwijl jullie niet eens gevoelens hebben voor elkaar. Ook heeft de manager beslist dat we nu ook in de zelfde hotelkamer moeten slapen, om het 'echter' te laten lijken. Tja, we hebben er niet veel aan te zeggen.

Alles verloopt verder zoals normaal, we hebben nog heel erg lang gepraat, maar mochten het hotel niet verlaten. Rond ongeveer 10 uur gaat iedereen naar zijn kamer. Max en ik kleden ons elk in een aparte ruimte om. Best logisch eigenlijk. Tegen de tijd dat we gaan slapen is het al half 11. Hopelijk heb ik morgen geen wallen, aangezien ik geen make-up draag, heb ik dat ook niet bij me. Maar dat is een zorg voor later. Nu, slapen.

Heyyy, vinden jullie mijn hoofdstukken te langdradig of zelfs saai? Je mag het altijd zeggen, ik ga niet boos worden ofzo haha. Als je ideeën hebt, mag je ze mij gerust laten weten.
Xx Jasmine

Stepsister?! || N.H. (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu