Pov Luna
Ik wordt wakker om half 9. Het is nog vroeg, maar toch ligt Max niet meer in het bed naast me (het zijn 2 eenpersoonsbedden). Ik schiet recht en kijk de kamer rond. Dan hoor ik geluid vanuit de badkamer komen, waarschijnlijk zal hij zich al aan het klaarmaken zijn. Vandaag gaan we eventjes de stad in en vanavond is het concert. Max komt uit de badkamer gelopen: "Heb ik je wakker gemaakt? Sorry daarvoor." "Nee hoor, ik was al wakker", zeg ik en ik loop naar de badkamer om me ook klaar te maken.
Tegen half 10 zitten we allemaal aan het ontbijt. De manager heeft blijkbaar weer een heel plan opgesteld over wat we gaan doen als er paparazzi komt. Hou je vast, hier komt de eeuwenlange speech: "Dus stel je voor, Niall, Max en Luna lopen over straat. Max en Luna lopen hand in hand en Niall ernaast. Dan opeens komt er een journalist met paparazzi op jullie af. Niall stapt gewoon heel snel door. Max en Luna, jullie zullen heel veel vragen krijgen over waarom jullie naast Niall Horan liepen, dan moet je gewoon doen alsof je totaal niet doorhad dat Niall daar liep. Als het kan, mag je zelf doen alsof je Niall niet kent, nog nooit van hem hebt gehoord. Maar wat jullie ook doen, niemand mag weten dat jullie elkaar kennen." We knikken alledrie en staan op om naar buiten te gaan. "Wacht! Omdat dit de eerste keer is en ik jullie acteerskills nog niet ken, zal ik meegaan. Maar ik loop aan de overkant van de straat", zegt de manager. We lopen gewoon door, hij weet wel dat we het gehoord hebben. Nu kunnen we eindelijk Nederland een beetje verkennen.
We lopen nu al een tijdje door de straten van Amsterdam als we plotseling mensen achter ons horen roepen: "Dat is Niall Horan! Maar wie loopt er naast hem? Heeft hij een relatie?!" Niall loopt iets sneller door en Max en ik blijven op ons normale tempo stappen. De journaliste komt samen met de cameraploeg naar ons toe: "Waarom liepen jullie naast DE Niall Horan? Kennen jullie hem? Ben jij het meisje die een secret relatie heeft met Niall?" De vragen worden ons naar het hoofd gegooid. Ik besluit de tactiek van de manager te negeren en begin aan mijn tactiek: "Nee?! Menen jullie dat?! Liepen wij naast Niall Horan?! Ik ben zo een grote fan van hem! Ik had zijn handtekening moeten vragen! Zo een dommerik dat ik ben! Babe, heb jij gezien dat dat Niall was? Ik als grote fan, ik moet toch merken dat Niall naast mij loopt?!", begin ik te fangirlen. Gelukkig ben ik een expert in fangirlen. Max knikt als antwoord op mijn vraag. "Jullie wisten niet dat jullie naast Niall Horan liepen?", vraagt de journaliste ongeduldig. "Nee tuurlijk niet! Anders had ik allang een foto en een handtekening gevraagd! Niet iedereen loopt Niall Horan zomaar tegen het lijf! Hier in Nederland dan nog wel!", roep ik uit. De journaliste bedankt ons en stapt weg. Ik hoor haar nog fluisteren tegen de cameraman: "Verwijder die opnames maar meteen, een fan moeten we niet tonen op de tv als ze niet eens door heeft dat Niall naast haar liep." "Ik was al lang gestopt me filmen toen ze begon te flippen", antwoordt de cameraman zwaar geïrriteerd. Ik voel me wel een beetje trots. "Je hebt dat geweldig gedaan, had ik echt niet van je verwacht. Dat je zo zou tegenwerken wat de manager zei", fluistert Max in mijn oor. Ik begin te glimlachen en zeg terug: "Ik heb niet voor niets acteerlessen gevolgd vorig jaar." We zien Niall een honderdtal meter van ons verwijderd lopen en er stopt een auto. Niall stapt in, dus Max en ik veronderstellen dat wij hetzelfde moeten doen. We stappen in en de auto vertrekt terug naar het hotel.
Heyy, ik ga hier nu stoppen, anders wordt dit hoofdstuk weer te lang. Er is altijd wel iets met mijn hoofdstukken, te kort, te lang haha. Hopelijk vonden jullie dit hoofstuk leuk :)
Xx Jasmine
JE LEEST
Stepsister?! || N.H. (Dutch)
FanficJe ouders zijn al 3 jaar gescheiden en nu heeft je vader een nieuwe vriendin, maar wat als zij al 2 zonen heeft, waarvan er eentje wereldberoemd is? Luna is 16 jaar en is geboren in België. Haar ouders zijn al 3 jaar gescheiden. Haar vader ontmoet i...