~3~

259 7 1
                                    

Pov Luna

Tijdsprong naar 23 december

Vandaag is de dag dat Noah en ik terugkeren naar België. Ierland was echt geweldig. Ik heb het naar mijn zin gehad en ook nieuwe vrienden gemaakt. Het zijn niet meteen beste vrienden, maar zo heb ik toch wel iemand als ik terug naar Ierland kom. Op dit moment ben ik aan het wachten tot we kunnen vertrekken met het vliegtuig. Dan kan ik mijn beste vriendinnen Katie en Mia terugzien en ze alles vertellen wat er hier in Ierland is gebeurd. Niall heeft mij uitdrukkelijk gevraagd om alleen aan hen 2 te vertellen dat hij mijn stiefbroer is. Voor al de rest heb ik 2 stiefbroers met de namen: Greg en James. Ik heb de naam voor Niall bedacht, het is ook zijn tweede naam. Goed gevonden hé?

Na 20 minuten te moeten wachten, kunnen we eindelijk vertrekken. Op naar België! Noah is vast heel blij dat we teruggaan, hij heeft het hele weekend niets anders gedaan dan klagen over hoeveel hij Ashley mist. Daardoor heeft hij ook niemand nieuw ontmoet, hij heeft dus nog geen Ierse vrienden. We zitten terug in het vliegtuig. Ik ben weeral eens verzonken in mijn gedachten. Vanaf nu ga ik veel vaker in een vliegtuig zitten. Het co-ouderschap verdelen was voor mijn ouders toch nog best moeilijk. Ik zit nu in het 5de middelbaar en kan niet zomaar een week in België naar school en dan een week in Ierland. Dus hebben we besloten dat ik ik iedere vakantie naar papa toega. Noah is 19 en hoeft dus helemaal niet meer naar school en kan naar Ierland wanneer hij wil. Ik denk dat hij veel liever in België is, bij zijn vrienden en Ashley. Ik heb in België alleen mijn familie en mijn vriendinnen. Dus geen liefje waardoor ik waarschijnlijk papa minder vaak zou zien. Ik heb daar geen problemen mee, het is altijd al zo geweest en mijn ouders en broer zijn een beetje overbezorgd. Met al mijn gedachten die door elkaar lopen, val ik in slaap.

Na iets wat 5 minuten lijkt, maakt Noah me wakker: "Slaapkop, binnen 5 minuten gaan we landen." Slaperig vraag ik: "Hoelang heb ik geslapen?" "50 minuten", antwoordt Noah droog.

Wanneer we de aankomsthal binnenlopen, zie ik meteen al mama, Katie, Mia (mijn beste vriendinnen) en Ashley staan. Ik ren naar Katie en Mia toe en trek ze in een groepknuffel. Noah loopt naar Ashley toe en kust haar. Nadat ik me uit de armen van Mia en Katie heb gewurmd, geef ik mama een knuffel. "Ik heb je gemist", fluistert ze terwijl ik haar een knuffel geef. Als ik loslaat, geeft Noah haar een knuffel. We lopen naar buiten en zien de ouders van Ashley staan. "Je kan maar met 6 in een auto, dus voeren mijn ouders Noah en mij naar huis", zegt ze en ze keert zich naar Noah toe, "als je wil, mag je ook bij mij blijven slapen, je mama en mijn ouders vinden het goed." Noah knikt hevig en zegt dan de rest gedag. Mia en Katie rijden met mama en mij mee en ik vertel ze alles. Katie is een erg grote fan van Niall en Mia niet zo. Ze vindt het geen slechte muziek, maar luistert er gewoon niet zo vaak naar. Ik heb ze ook moeten laten beloven dat ze niets gaan vertellen, tegen niemand. Ze geven me hun erewoord: "Wij, Mia en Katie, zullen nooit, maar dan ook nooit, tegen iemand anders vertellen dat DE Niall Horan nu Luna en Noah's stiefbroer is. We zullen dit geheimhouden tot ze ons de toestemming geven om het te vertellen." Na deze plechtige woorden praten we over vanalles en nogwat.

Als ik thuiskom ben ik doodmoe en ga meteen slapen. We hebben Katie en Mia al bij hun huis afgezet en zijn dan ook naar huis gekomen. Ik bekijk nog even mijn sociale media en ga dan slapen.

Heyy, hopelijk vinden jullie dit hoofstuk een beetje leuk. 2 hoofstukken in een dag, ik dacht: waarom niet? :) Ik wil even zeggen dat er vaak tijdsprongen gaan gemaakt worden, en soms zelf hele grote. Ik heb geen idee hoeveel hoofdstukken dit boek gaat hebben, ik zal wel nog zien. Ik hoop dat jullie nog een toffe dag hebben.
Xx Jasmine

Stepsister?! || N.H. (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu