~25~

94 1 0
                                    

Grote tijdsprong naar Engeland

Pov Luna

We zijn net aangekomen met het vliegtuig in Engeland. De laatste tourlocatie voor de 'pauze' in de tour. Die weer verdergaat in september. De laatste tourlocatie waar ik meega. De vorige locatie: Ierland, was niet zo heel speciaal. Daar was het gewoon het concert en weer weg. Hier hoeven we geen hotel te boeken, want iedereen behalve Max en ik wonen hier. "Hey Luna, mijn moeder heeft net gebeld. Je weet hoe je na dit concert terug naar Ierland ging hé?" zegt Niall. Ik knik. Hij vervolgt: "Ze zijn onverwachts op vakantie naar Spanje. Je kan kiezen, of je neemt het vliegtuig naar Ierland en blijft daar alleen of je blijft hier nog even logeren." "Ben je serieus? Mag ik hier logeren?" zeg ik verbaasd. "Ja en als Max wil, mag hij ook blijven. Anders wordt het opvallend dat jij hier alleen bent." Ik kijk naar Max en hij knikt enthousiast. "Dat zou geweldig zijn!" roept hij bijna uit. Niall, Max en ik barsten in lachen uit. Na onze lachpartij vertrekken we naar Nialls huis. Wanneer we binnenkomen, is het stil. Max en ik kijken onze ogen uit, het is hier zo mooi! Niall leidt ons naar 2 slaapkamers en toont welke van mij is en welke van Max. Ik begin meteen mijn spullen uit te pakken.

Als ik klaar ben met mijn spullen uitpakken, ruik ik eten. Maakt Niall avondeten? "Het eten is klaar!" roept Niall door het huis. Max en ik lopen tegelijkertijd onze kamers uit en lopen naar beneden. De borden staan al op de tafel en Niall wil zich net neerzetten. "Ik heb eten gemaakt, eet smakelijk", zegt hij, waarna hij zich neerzet. Max en ik gaan beiden ook zitten en we beginnen allemaal te eten. Het is echt superlekker!

Na het eten kijken we allemaal samen nog wat tv en rond 10 uur ga ik slapen, morgen heeft Niall zijn laatste concert voor deze zomer. Zijn tour wordt verdergezet in september. Ik trek mijn pyjama aan en leg me in bed. Plots hoor ik mijn telefoon, ik kijk ernaar en zie een bericht van Max: 'Slaapwel Luna' Ik stuur meteen een bericht terug: 'Slaapwel Max' Ik leg mijn telefoon weg en ga slapen.

Ik denk dat ik nu nog maar een paar hoofdstukken ga schrijven voor het verhaal af is. Het verhaal gaat een (half)open einde krijgen en ik twijfel nog of ik een deel 2 zou maken of niet. In het totaal zullen er maximum 30 hoofdstukken zijn, denk ik. Geniet nog van jullie dag!
Xx Jasmine

Stepsister?! || N.H. (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu