Pov Luna
Tijdsprong naar de hotelkamers
Max en ik moeten weer in dezelfde kamer slapen. Vanaf nu gaat het altijd zo zijn. We hebben een tweepersoonsbed en de kamer is reuze. De grootste kamer die we tot nu toe hebben gehad, met zelfs een terras. We hebben onze koffers uitgepakt en ik loop het terras op. Frankrijk is supermooi. We hebben van hier uitzicht op de Eiffeltoren. Ik kijk nog eens naar het papiertje dat ik daarjuist van Niall heb gekregen. Op het papiertje staan alle tourlocaties waar ik nog mee naartoe mag:
• Frankrijk
• Spanje
• Ierland
• EngelandNa Engeland is er een 'pauze' tot september, waarna de tour verdergaat. Maar dan moet ik helaas al terug naar school. Mijn laatste jaar op de middelbare school begint dan. Plots voel ik 2 armen om me heen slaan. Max. Hij fluistert in mijn oor: "Niet opvallend kijken, maar beneden staat er paparrazi." Ik kijk zo onopvallend mogelijk door de straat en zie 3 journalisten staan. "Wat dacht je van een filmkus?" vraag ik. Max blijft lachen, maar vraagt verbaasd: "Filmkus? Hoe doe je dat?" Ik draai me om en leg mijn armen om zijn nek. Zijn armen rusten op mijn heupen. "Je neemt mijn hoofd vast met je handen en je duimen leg je op mijn mond. Dan moet je gewoon je duimen een kus geven. Als je niet wil, doen we het niet en gaan we naar binnen hé", zeg ik. Max knikt. "Oke, we doen het. De manager zal erg blij zijn." "Dat denk ik ook!" Max' handen gaan naar mijn kaken en hij neemt mijn hoofd vast. Onopvallend liggen zijn duimen op mijn mond en hij geeft zijn duimen een kus. Na een paar seconden stopt hij en haalt zijn handen weg. Hij neemt mijn hand vast en verstrengelt zijn vingers in de mijne. We stappen zo naar binnen. Ik sluit het raam achter me. "Hebben we goed gedaan", zeg ik lachend. "Vind je? Ik heb nog niet echt een filmkus gegeven. Jij wel al?", vraagt Max. "Ja, 1 keer", zeg ik. Ik neem mijn telefoon en zie dat ik een gemiste oproep heb van mijn papa. Ik wijs naar mijn telefoon en Max knikt. Ik loop naar de badkamer en bel papa terug. Al snel hoor ik zijn stem. Hij wil natuurlijk alles weten. "Hoe is het daar? Waar ben je nu?" "Het is hier super en we zijn nu in Frankrijk." "Leuk!" Het gesprek gaat nog even verder tot ik een stem op de achtergrond iets hoor vragen. "Maura!" roep ik iets te hard. Al snel hoor ik Maura haar stem door de telefoon. "Heb je Niall vandaag al gehoord?" vraag ik. "Ja, net. Hij is erg blij dat je mee bent op tour", zegt Maura. "Ik ben ook heel erg blij", zeg ik terug. Uiteindelijk wordt het gesprek afgesloten omdat Maura en papa gaan eten. Op dat moment hoor ik Max roepen: "We gaan eten, Luna. Kom je?" "Ik kom!" roep ik terug en ik loop de badkamer uit.
Heyyy, ik vind het altijd erg moeilijk om een hoofdstuk te eindigen. Dus als het hoofdstuk soms raar eindigt, weet je waarom. Geniet nog van jullie dag!
Xx Jasmine
JE LEEST
Stepsister?! || N.H. (Dutch)
FanfictionJe ouders zijn al 3 jaar gescheiden en nu heeft je vader een nieuwe vriendin, maar wat als zij al 2 zonen heeft, waarvan er eentje wereldberoemd is? Luna is 16 jaar en is geboren in België. Haar ouders zijn al 3 jaar gescheiden. Haar vader ontmoet i...