~8~

170 4 2
                                    

Pov Luna

Het concert is afgelopen en iedereen is al naar huis. We krijgen allemaal wel een beetje honger, dus besluiten we even iets te eten. We wandelen over straat en Niall heeft een zonnebril en pet op, zodat niemand hem herkend.

Plots horen we van achter ons flitsen en geklik van camera's. Niall neemt snel mijn hand en ik neem die van Max en we rennen weg. Eenmaal aangekomen in het hotel ploffen we ons alle drie neer in de zetel. De manager komt naar beneden en zegt dat het tijd is om naar boven te gaan, morgen moeten we al om 7 uur vertrekken naar Nederland. Daar blijven we ook weer 2 dagen en dan gaan we naar België.

We stappen in de lift en die vertrekt. Niemand zegt iets. Als we boven aankomen, zegt iedereen slaapwel en gaat naar zijn kamer. Sommige kamers zijn gedeelde kamers. Ik bijvoorbeeld, slaap bij de 2 stylistes in de kamer. Ze zijn echt superaardig! Ik neem mijn kleren en stap richting de badkamer. Ik leg alles klaar en neem nog snel een douche, morgenvroeg ga ik daar geen tijd voor hebben. Na het douchen, doe ik wat ik altijd doe: kleren aantrekken, tandenpoetsen, haren kammen,... Dan loop ik terug de kamer in en zie dat de anderen al bijna slapen, snel leg ik me in het bed. Al snel val ik in opnieuw een dromeloze slaap.

Sorry, dit hoofdstuk is saai en heel kort, ik weet het. Hopelijk vergeven jullie het me :) Fijne dag nog!
Xx Jasmine

Stepsister?! || N.H. (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu