~18~

103 2 0
                                    

Pov Luna

Als ik wakker word, merk ik dat er iets anders is. Of beter gezegd, iets niet is. Max is er niet. Ik sta op en loop naar de badkamer. Daar is hij ook niet. Ik besluit me eerst aan te kleden en dan beneden te gaan kijken. Als ik aangekleed ben, loop ik de kamer uit. Ik sta de wachten voor de lift, maar als de lift opengaat, stappen Max, Niall en de manager uit. Dit gaat niet goed. "Wat is er?", vraag ik. "Euhm, Max... is... Max is ontslaan", antwoordt Niall twijfelend. "Wat?! Jullie kunnen Max toch niet zomaar ontslaan? Wat gebeurt er dan met het hele 'boyfriend'-verhaal? Ga je zeggen dat we uit elkaar zijn ofzo? Ah nee! Dat gaat niet, want wij zijn maar 'gewone' mensen", zeg ik. Ik begin echt boos te worden. Max staat er wat sip bij, logisch ook, en de manager staat er bij alsof hij iets van plan is. "Daar heb ik al een oplossing voor. Jim is vanaf nu je nieuwe vriendje!" zegt hij doodleuk. Max staart naar de grond. "Dit meen je niet! Ga je Max zomaar ontslaan? En hem laten vervangen door één of andere Jim?!" "Ja, en jij kan er niks aan veranderen. Jim komt binnnen 10 minuten hierheen. Jullie gaan met zijn tweeën in de kamer wat bijpraten, jullie moeten tenslotte een valse relatie hebben. Max zal wel op de gang wachten", vertelt de manager waarna hij doorstapt naar de kamer. Ik heb hier echt geen zin in.

Exact 10 minuten later wordt er op de deur geklopt. "Daar zal Jim al zijn. Max, naar de gang", beveelt de manager. Jim komt binnen. "Daar is mijn nieuwe knappe acteur. Dit is Luna." Knap? Ik vind van niet. "Ik ben Jim, ik kom uit Amerika. Leuk je te ontmoeten." "Ik ben Luna, maar dat wist je al", zeg ik geïrriteerd. "Dan laat ik jullie even alleen. Tot straks!" roept de manager vrolijk voor hij de kamer verlaat. Nu ben ik hier alleen met Jim. Ik voel me alles behalve veilig.

Sorry voor het korte hoofdstuk, maar ik wou hier al stoppen, anders wordt dit hoofdstuk terug enorm lang. De rest lees je in het volgende hoofdstuk!
Xx Jasmine

Stepsister?! || N.H. (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu