Pov Luna
Het concert kan binnen enkele minuten beginnen en ik heb stress. Niet dezelfde stress als iedereen hier, maar stress dat ik niet fangirl genoeg overkom. Katie ziet het en stelt me gerust: "Het lukt je echt wel. Weet je nog toen we elkaar voor het eerst ontmoetten? Toen zei jij net als ik dat je actrice wou worden. Eerst dacht ik dat je het niet zou kunnen. Wat wil je ook, we haatten elkaar. Maar toen zag ik in dat je echt een geweldige actrice zou zijn, dit gaat je lukken." Katie en ik zijn pas vriendinnen geworden in het 2de middelbaar. In het eerste had ik soort van een toxic beste vriendin, maar in het begin van het 2de middelbaar heeft zij me laten vallen. Ik ben veel gelukkiger met Katie als beste vriendin. "Bedankt, maar jij bent hier de beste actrice van ons 2", antwoord ik met een glimlach terug. "Nee jij!", roept Katie nu uit. Ik wil nog antwoorden, maar dan hoor ik oorverdovend gegil. Niall komt het podium gelopen. Iedereen schreeuwt erop los, ik ook.
We zitten nu halverwege het concert en Niall wilt net aan Black and White beginnen. Ik hou zoveel van dit liedje! Iedereen zingt luidkeels mee. Hier en daar hoor ik iemand 'Marry me, Niall' of 'I love you, Niall' roepen. Ik kijk naar Katie en zet een grijns op. Ze begrijpt meteen wat ik bedoel en samen schreeuwen we: "We love you, Nialler!" We weten wel dat Niall het waarschijnlijk niet hoort, maar ik zie toch een glimlach op zijn gezicht verschijnen. Dit is echt geweldig.
Het concert is voorbij en Niall is al van het podium afgelopen. De andere meisjes blijven nog even staan voor het geval Niall nog terug komt. Maar niet is minder waar, na 15 minuten te hebben gewacht gaan de meisjes toch naar buiten en is de zaal bijna leeg. Katie en ik zitten er nog 10 minuten langer voor er door de hele zaal wordt geschreeuwd: "Pizza!" Dat is ons teken, we staan recht van onze stoelen en lopen naar de deur. We zaten op de 1ste verdieping, dus we moeten nog wat trappen naar beneden lopen.
Sorry als ik iets verkeerd zeg ofzo. Ik ben jammer genoeg nog nooit naar een concert geweest, dus ik weet niet echt hoe het eraan toe gaat. Hopelijk vonden jullie dit een leuk hoofdstuk.
Xx Jasmine
JE LEEST
Stepsister?! || N.H. (Dutch)
FanfictionJe ouders zijn al 3 jaar gescheiden en nu heeft je vader een nieuwe vriendin, maar wat als zij al 2 zonen heeft, waarvan er eentje wereldberoemd is? Luna is 16 jaar en is geboren in België. Haar ouders zijn al 3 jaar gescheiden. Haar vader ontmoet i...