פרק 9

2.1K 96 4
                                    

״מיה, זו רק התאהבות או שקורה ביניכם משהו?״ שאלתי את מיה כדי להיות בטוחה, אפילו שאני חושבת שידעתי את התשובה כבר מראש, ״התנשקנו, פעם אחת, אולי פעמיים, טוב בעצם כמה פעמים״ היא אמרה במהירות ״קייט את חייבת לעזור לי, הוא אמר שהוא אוהב אותי וגם אני אותו אבל ג׳ון וג׳ייסון יהרגו אותו, הוא מת מפחד, אני לא יודעת מה לעשות״ היא אמרה ופרצו פה הרציני התחלף לפרצוף עצוב ודמעות עלו בעיניה, ״מיה הם יהרגו אותו אם הם יגלו״ אמרתי לה במהירות, לא חשבתי על דבריי לפני שאמרתי אותם, או על מצבה הרגיש של מיה, מה שהתברר בטעות כי בשנייה שאחרי היא פרצה בבכי, קירבתי אותה לחיקי, מחבקת את אחותי הקטנה שחווה שברון לב, עומדים לה באמצע הדרך לאושר ולאהבה, איך אני יכולה להשאיר אותה ככה?, מיה היא הכל בשבילי, היא היחידה שאני קשורה אליה, עם ג׳ון אני מסתדרת אבל לא מספרת לו דברים, ואני וג׳ייסון מתנהגים כמו אויבים, לראות את מיה ככה שבר לי את הלב, ״מיה אני מבטיחה שזה לא ייצא ממני, אנחנו נעשה הכל כדי שג׳ון וג׳ייסון לא ידעו, אני אעשה הכל אני מבטיחה אבל אתם תצטרכו להיות זהירים״ אמרתי לה, מרגישה שלאט לאט היא נרגעת, אבל עמוק בפנים אני מתמלאת במועקה, זה הולך להיות קשה, קשה מאוד, להסתיר דברים מג׳ון וג׳ייסון זה כמעט בלתי אפשרי, הם יודעים עלינו כמעט הכל, הם שומרים עלינו קרוב, במיוחד על מיה שהיא הקטנה במשפחה, הזכרתי כבר שבמשפחה שלנו שונאים סודות, אבל יותר קשה לנו להסתיר אותם, כי אנחנו לא רגילים להסתיר סודות אחד מהשני.
כשמיה נרגעה לגמרי פיטפטנו עוד קצת והתעדכנו, אבל המתח היה ניכר, שתינו ידענו שלהסתיר את זה יהיה עבודה קשה ומייגעת. לכן אחרי פחות מרבע שעה החלטנו לקום, זרקתי את האוכל שנשאר לפח וקיפלתי את השמיכה, נכנסנו למכונית שלי והתחלנו בנסיעה לבית, היה שקט במכונית, אף אחת לא דיברה, גם במכונית המתח המשיך לשרור.
כשהגענו לפתח הבית, חיכיתי שיפתחו לי את השער כדי שאחנה, החלטתי להחנות בעצמי ולא לתת לאחד מהאנשים שעובדים אצלנו להחנות לי את המכונית כמו שהיה קורה בדרך כלל.
כשסיימתי נשארנו לשבת, אף אחת לא רצתה להיכנס לבית ולהתחיל בשקר, ״את תצטרכי להכיר לי אותו את יודעת״ אמרתי למיה, ניסיתי להקליל את האווירה, הרי אי אפשר להתחמק מזה, ״אני יודעת, הוא ישמח להכיר אותך, אמרתי לו שאת בטוח תהיי שמחה מזה ותעזרי לנו״ היא אמרה, החיוך הנערי שוב הופיע על פניה, ופה הבטחתי לעצמי שאני אעשה הכל כדי שהוא ישאר, גם אם זה אומר לשמור סוד מאחים שלי. וכך יצאנו מהמכונית מחויכות מתקדמות לכיוון הבית שלנו ומתחילות בשקר שלנו, או יותר נכון, בלשמור על הסוד שלנו.

שחמטWhere stories live. Discover now