10.BÖLÜM

1 0 0
                                    

Clay dakikalar önce uyanmıştı ama hala gözleri kapalı bir şekilde bekliyordu. Kedisinin şuanda üzerinde olmasını çok isterdi. Ama gelmişti yine aynı yere. Gözleri kapalıyken bile anlayabiliyordu bunu. Ki tezini çürütmeyen bir ses duyuldu. Kilisenin çanı yine çalıyordu. Herkesi sabahın köründe ayağa dikmek için. Bu arada kaç gündür uyuyordu acaba. Nasıl anlayabilirdi ki. Tahminlerine göre iki gündür herhalde diye düşündü. İstemeye istemeye açtı gözlerini o tanıdık tavandı gördüğü. Ee ne yapacaktı ki şimdi. Belki dışarı çıkardı biraz kafasını dağıtırdı. Yatağında doğruldu yorganı kaldırdı ve yatağından indi. Odasına şöyle bir göz gezdirdi de. Burada nasıl yaşadığını düşündü hala evi toplamayı düşünüyordu. Kalktı ve mutfağa gitti yulaf koymak için temiz bir kabı bile yoktu. Yemek yemekten vazgeçip bulaşıkları yıkamaya başladı. Sular buz gibi akıyordu. Şu yaz mevsiminde hem de. Aklına stokta suyu olup olmadığı geldiği. Bulaşıkları yıkayıp kontrol etmek için bahçeye inmeye karar verdi. Bulaşıkları yıkadı masayı sildi giderken boş gitmemek içinde mutfak halısını aldı bahçede silkelemek için. Merdivenlerden inerken aklından bin bir türlü şey geçirdi. Bahçeye indi kupkuru toprağın üzerine mutfağın halısını çırptı. Ve su doldurmak için bahçeye yerleştirdiği kovanın başına gitti. Su hala ona yetecek kadar vardı. Ama bir kaç gün daha yağmur yağmazsa eğer susuz kalabilirdi. Tam kovadan başını kaldırmıştı ki bir kilise memuruyla göz göze geldi. Kilise memuru; "Ne yapıyorsun sen orada?" Clay içinden işte şimdi bittim dedi. Clay kekeleyerek;" ha- halıyı yıkayacaktım suyla.” Diyerek yerdeki halıyı işaret etti. Kilise memuru inanmamıştı ama  "İyi öyle olsun. "Dedi Clay’a ters ters bakarak gitmeye başladı. Clay derin bir iç çekti ve içinden kiliseye haber gitmemesi ve evine arama yapılmamasını umuyordu. Eve geri girdi bu tür sorular normaldi ama içinde çok kötü hisler vardı. Tam kendi içindeki özgürlüğünü kurmuşken. Tekrar parmaklıklar ardındaki bir özgürlüğe dönmeyi kim isterdi ki. Clay çatı katına çıktı Matricaria chamomillaları kontrol etmek istedi. Daha da fazla büyümüşlerdi. Birkaç tane koparttı ve mutfağa gitti. Reçine toplamak üzere bahçeye inmesi gerekliyi tekrar. Ama buna pek cesaret edemiyordu. Reçineleri ne yapacağını sorarlarsa ne diyecekti ki. Clay sadece fazla kurduğunu düşündü ve içindeki kötü hisleri bastırıp bahçeye çıktı. Ağaçları tek tek incelemeye başladı. GÖZETLENDİĞİNDEN HABERİ YOKTU...

PİLDORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin