2.Bölüm ~Kendi Düşen Ağlamaz

45 30 0
                                    

Nerdeyim lan ben?" Hemen Ceren'i aradım. Arabasıyla beni götürürken bi yanan söyleniyor bi yandan da müzik dinliyordu. Ben sağdece gitara odaklanmıştım. Ona gitarı göstererek iş bulduğumu söyledim. Biraz da olsa sakinleşti, o hala agrasif Ceren idi. Artık iş bulmuştum ve bu da arkadaşlarımın evinden ayrılmam gerektiği anlamına geliyordu. Fakat 1 hafta daha onlarda kalmaya karar verdim. Ardından bir daire kiraladım. Emlakçı şisko ve yağlı bir domuzdu ve o haliyle bile cimriydi.dairemi tamamen Yasemin ve Ceren'e bıraktım çünkü benim tarzımı en iyi bilen ve evimi düzenliycek kadar işsiz olan bir tek onlar var. Uyuyup sabahın köründe kalktıktan sonra benim ganimeti alıp yola koyuldum. Artık bi ekibim vardı. Istanbul'un boş sokaklarında gezen bir bağcılar kekosu olmayacaktım. Barda herkes bana farklıymışım gibi bakıyordu. Deri ceket giymiş bi klasik müzikçiymişim gibi hissettim bi an. Sonra grubumla tanıştım. Vokal, Simge Baterist, Emre ve ben yeni gitarist! Simge çok kaliteli birisiydi. Sesi benim ganimete uyucak tonda idi ve beni anlayan bir müzik anlayışı vardı. Barmen ise benim tabirimle barwoman gözleri kapalı bir şekilde bardakları bir havluyla silip kafasını aşşağı yukarı sallayarak müziği beğendiğini işaret ediyordu. Gecenin son vaktinde ise herkes gitmiş uyuyakalan birkaç kişi vardı. Benim geliş şerefime içip bu geceye akmamızı teklif ettiler. Simge bana "Bilge! Neden gelip bizimle içmiyorsun?" "Alkol kullanmıyorum ve ısrar kabul etmiyorum. Televizyondaki kötü arkadaş grubu sizi." Diye bir espiri yapıp masaya oturdum herkes içip kafa bulurken onların zavallı hallerini düşünüyordum. Felsefe yapmıyorum ama tek hayatını içmekle geçirip kısaltmak aptallık ve sana istemediğin şeyler yaptırdığını bile bile buna devam etmek saçma. "Simge içmeye ne zaman başladın?" "Burada ilk çalıştığım gün. Meyve suyumun içine alkol koymuşlardı." "Hasss! Ciddi olamazsın" anlamayanlar için açıklıyayım ben meyve suyu içiyordum ve bana içtiğim şeyin içinde alkol olduğunu söylemenin başka bir yolunu bulmuştu. Elimi masaya sert bir şekilde vurarak ekledim. "Istifa ediyorum sıçtımının müdürü kim?" Simge bana bundan haberinin az önce olduğunu ve tam bana söyliycekken ona soru sorduğumu söyledi. Inandım çünkü o üzgündü gülümsedim ve barwoman, "gidemezsin. Sayende ne kadar bahşiş aldığımızı bilemezsin. Maaşını iki katına çıkarırız." Böyle insanlar ile takılmayacaktım ama yaptım teklifi kabul ettim ve "meyve suyunu bir kenara bırakalım da gerçeğini içelim." Dedim. Uyandığımda hiç bilmediğim bir yerdeydim. Dün gece ne oldu hatırlamıyordum. Ama bildiğim şu var ki burası bir kadın eviydi. Haklıydımda Simge bana dün çok içtiğimi ve çok sarhoş olduğumu söyledi. Benim evimin adresini bilmediğinden beni kendi evine getirmiş. "Ben? Ben ve içmek mi? Bu doğru olamaz."

KÜKREYEN KUTUP YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin