5. Bölüm ~Sahte Kimlik~

34 29 0
                                    

İçeriye giren kişi Ceren'nin agabayi yani okul müdürüydü. O züppe kız bana onu şikayet etmişti. Nejat ise köşede hâlâ ona söylediklerimi düşünüyordu. Kızın suratında şimdi sıçtın anlamında bi ifade vardı. Apo ise istisna geçerli ama özür dileyin. Ceren bana herşeyi anlattı senin için de geçerli Ela. Bilge sakin ol gittikçe Ceren gibi agrasif olma. Nejat adımı duydu ve yine o sinsi sırıtışı yaptı. Elimi alnıma koyup ondan özür dilemiyceğimi söyledim ve olanları anlattim. Iç çekip gitti. Ama sonuç olarap Ela'dan özür dilememiştim. Iyice sinirlendi ve sevgilisine sarıldı. "Hadi gidelim canım." Nejat bana bakarak gitti kız ise o masum ama itici bakışı yapıyordu. Yerime oturunca herkes yine bana bakıyordu. Sanırım okulun popüler öğrencisine bulaşmıştım. Umrumda değildi ama bana bakmaya devam ederlerse "NE VAR LAN HIÇ MI AGRASIF DAVRANMADINIZ!" Diye bağıracaktım. Sonra Çağrı'nın bizim sınıfa girip gözlerinde dolar işareti oluşmuş gibi bana "naber?" Dediğini duydum. Ona umursamaz bir bakışla bakıp telefounma geri döndüm. "Neja-" "Başka arkadaşın yok mu senin ondan konuş. O yavşak ilgimi çekmiyor" dedim ve kapının ordan gözcüsünü göndermiş gibi bakan Nejat'ı gördüm. O şerefsiz eminim tüm yenilere bu tepkiyi veriyordu. Bende ona nispet olsun diye Çağrı'yı yanağından öptüm ve bunu yaparken içim titredi. Nejat'ı kızdırmayı başarmıştım. Çağrı yanımdan uzaklaştı ve uçurumdan yürüyecek biri gibi bakarak gitti. Hemen peşinden gidip onları dinledim. "Lan ben seni kızla flört et diye mi yolladım mal." "Salak o beni öptü, bence seni gördü." Dedi ve masum gibi göründü. Ben de sırıtarak ortaya çıktım ve, "Çağrı bana dediklerini ne çabuk unuttun? Numaramı Nejat'a verme." dedim. Çağrı yaptığım şakayı anladı ve yanına geçti "aşkım keşke bunu böyle söylemeseydin." Sinir kuşları tepesinde dönen Nejat bize patlamadan ikimiz de dayanamayıp kahkaha atmaya başladık. "Ha ha çok komiksiniz." "Sen benim espirime gülme." Telefonumu aldım ve ses kaydını açtım. "E ama böyle olmaz ki gülüm. Ben seni o yoldan çıkarıcam." "AHA. MUKEMMELSIN." "Ne Anlamadım?"
"Bir saniye şu ses kaydını sınıf grubuna atayım cevap vericem. Heh bitti" ölü gibi duran Nejat bana bağırmaya başladı. Neden bahsediyorsun sen aklını mi kaçırdın? Ben burda sana kalbimi açıyorum sen ne yapıyorsun?" "Kalbin kadar beynin de konuşsa adam olcaksın sana göre tüm kızlar serserilere aşık oluyor. Git adamlığı öğren sonra açarsın o tozlu kalbini. Az ahlak!" Dedim ve gittim olmadığım biri gibi davranmak beni yormuştu ve hiç bu kadar öfke kusmamıştım. Okuldan sonra evimde ful uzanarak olanları düşündüm. Sonra nasıl olduysa uyumuştum. Uyandığımda kötü bir koku almıştım. Yanık kokusu. OLAMAZ

KÜKREYEN KUTUP YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin