4. Bölüm ~Güyya Yazarlar~

36 29 0
                                    

Karşımda duran biri vardı. Tahmin ettiğiniz üzere o kişi Nejat idi. Muhtemelen adresimi bardakilerden almıştı. Anahtarı alıp tam gidecekken kolumdan tuttu ve bana "ne için geldigimi sormayacak mısın?" Dedi. "Ilgilenmiyorum." "Bunu evet olarak algılıyorum. Adın ne? Dur! Soyleme, büyünün azına sıçma." "Anladığım kadarıyla tanismak istiyorsun." "Bingo." "Rüyanda görür-, hatta rüyanda bile göremezsin." Dedim ve gittim tanışsak bile onu içeri almayacaktım değil mi? Hemen bara gidip istifa ettim ve anahtarı bıraktım. Ardından Yasemin ve Ceren'nin evine gittim. Ona Nejat'tan bahsettim. Kahkaha atmaya başladılar. "O çocuk bir yazar." "Yazarsa neden hala okuyor?" "Mezun değil, ama güzel yazıyor." "Yani ben bir yazara mı öyle davrandım?" "Sanırım." Evime gittim ve hala orda diye baktım. Ordaydı, duvara yaşlanmış telefonu ile birşeyler yapıyordu yaklaştığımda beni gördü ve "fikrini mi değiştirdin?" "Karşımda bir yazar varken değiştirmemek mümkün mü?" "Yani yazar olduğum için geldin." "Olabilir de olmayabilir de." "Ee içeri girecek miyiz?" "Önden buyurun bay yazar." İçeri geçtikten sonra konuşmaya başladık. "Ne zamandır yazıyorsun?" "Ben bildiğin yazarlardan değilim. Yani ha benim yazdıklarım, ha Hadise'nin poposu göründü başlıklı videolar." Yüzümü ekşittim "anlaşılan düzgün birisin. Deri ceket giydiğinde ve ictiğinde benim gini oluduğunu sanmıştım." "Ben icmiyorum o zorla olan birşeydi." "Seni benim gibi yapmak kolay olmayacak." "Eğer bunun peşindeysen siktir git." "Hey hey! Sakin ol rock prensesi, sadece sana takılıyorum." "Rocktan nefret ederim." "Şimdilik" dedi. Omzumu sıvazlayıp gitti. Yarın uyandığımda okula geç kalmıştım. Telefonuma baktığımda Yasemin ve Ceren tarafından bir sürü mesaj gelmişti. Rahat olmak icin sweat ve çok da dar olmayan bir pantolon giyip dışarı çıktım. Okula vardığımda herkes bana bakıyordu. Ta ki ceza sınıfındaki o züppe kız gelip bana "dün Nejat sana ne dedi?" "Nejat'ını sikeyim." "Aa hadi ama mızıkçılık yook." "Hoşlandığın erkek yüzünden ceza sınıfını boylayıp onu bana sorunca onu elde edemiyorsun." "Sen onunla çıkıyor musun?" "Zaten açım midemi bulandırmayı kes!" "Onunla çıkanazsın zaten. Seni sorguya çekmiştir yeni olduğun için, senin gibi bi vampire neden baksın ki?" Çantamdan bir eyeliner çıkardım ve kızın saçından tutup suratını ve göz altlarını karalamaya başladım. Alnına da "ENAYI" yazıp kızı bıraktım. "Eyeliner çıkmaz bilmiyor musun?" "Sana eyeliner bile dayanama-" "sevgilime ne tartışıyorsun?" Arkamı döndüğümde Nejat alaycı bir sırtıma ile bana bakıyordu. "Sevgilinin azına sıçıyordum." "Beni sevdiğin için" "hayır.senin benden uzak durman için. Sevgilim var demek için bu kızla sevgili olmuşsun ama gururun ne demek olduğunu bilmiyorsun." Bir an hatalarını düşünür bir poz verdi ve ordan uzaklaştım. Kapıdan ölümüm içeri girdi. Onu gördüğümde ödüm b*kuma karıştı. Beyaz bir ışık...

KÜKREYEN KUTUP YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin