Evet şimdi güney koredeyim. Kendime bir iş bulmam lazım, aslında ben dans ve şarkı söyleyebiliyorum, ama yeteneklerime göre bir iş bulmalıyım..
Şarkı ve dans edebilecegim yerlere başvuru yaptım, ama kabul edilir miyim ki acaba.
Başvuru yaptıgı yerlerden birisi arar ve hemen gelmesi gerektigini söyler...
Efendim , tamam hemen geliyorum.(ayy inşallah işe kabul edilirim yaa.)
Patron: Evet başvuru yapan kız sen misin? Adın ne senin?
Kiz:Evet başvuru yapan kız benim,adım sena..
Patron:Bildigim kadarıyla Türksün degil mi?
Sena:Evet, Türkiyeden geliyorum.
Patron:Pekala,seni neden işe almam gerektigini bana kanıtlar mısın?
Sena:(şaşkın bir şekilde) Nasıl yani?
Patron:Dans edebiliyorum demişsin başvuru formunda, bize bir dans et ki, seni işe alalım.
Sena: Yalnız ben erkek dans karaografilerini daha çok seviyorum, onlardan yapsam olur mu?
Patron:Tabiki olur.Müzikle beraber başlayabilirsin.
Sena:Tamam.
Sena aslında baya iyi bir şekilde dans etmekteydi, tabi bir kaç yerlerde hataları var dı ama,o kadar da olur...
Patron: (içinden:Aslında bu kız ileride iyi yerlere gelebilir, bu kız biraz daha egitildikten sonra, baya iyi olabilir ,ne yapabilirim yaa diye düşünür, patron)
Sena: Nasıl begendiniz mi işe alındım mı ?
Patron: (içinden: Bu kızı Bts den tae'nin yanına versem,biraz da tae birşeyler ögretirse tamamdır, ama tae kabul etmezse,niye etmesin ki ben onun patronuyum.)
Sena: Evet cevabınız nedir?
Patron: Evet işe alındın,ama seni Bts grubundaki tae, biraz çalıştırıcak.
Sena: ( içinden: yaaa ama ben onu sevmiyorum ki, yaa ama yapicak hiçbirşeyim yok, mecbur kabul edicem ne yapim yani işsiz mi kalim.)
Patron: Evet cevabın ne?
Sena: Tamam olur.(İçinden: offf yaa keşke exo dan Baekhyun çalıştırsaydı..)
Patron: Tamamdır o zaman yarın bu adrese gel.(içinden: şimdi taeyi ikna etmek kaldı.)
Sena: Tamam.bay bay.
Patron:Bay bay.
Evet bu bölümün sonuna geldik çok severek yazıyorum bakalım tae senayı çalıştırma fikrine ne diycek.. Bidaki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓