3 Ay sonra..Tae ve sena aşklarını 3 ay boyunca, herkesten saklamışlardır.
Birbirlerini hala ilk günkü gibi seviyorlar.3 ay boyunca,her gün gizli gizli buluşmuşlardır.
Ama tae arkadaşlarını her gün ilişkisini söyleyemedigi,için kendini çok mutsuz hissediyordur.
Tae,senayla konuşup "ilişkimizi herkese söyleme zamanı geldi" demiştir.
Sena da"tamam o zaman bugun bu konuyu konuşup çözüyoruz"demiştir.
Evet tae ve sena ilişkilerini söylemek için taenin evine arkadaşlarını davet etmişlerdir.
Davete herkes gelmiştir ve herkes onların,konuşmalarını bekler... O sırada tae bir şey der...
Tae:Evet arkadaşlar öncelikle geldiginiz için çok teşekkür ederim.Biz size senayla bir şey itiraf edicez..
Jk:Tamam, hadi söyleyin.
Jh:Hadi merak ediyoruz.
Tae:Yaa şimdi nasıl söylesem..
Sena:Tamam arkadaşlar tae heyecandan konuşamiycak ben anlatıyorum.Biz taeyle......
Suga:Evet...siz...
Sena:Biz taeyle sevgiliyiz..
Jimin:Ne?...nasıl yani..
Tae:Evet biz sevgiliyiz.
Jin:Ne zamandır?
Tae:3 ay oldu.
Rm:(kızgın bir şekilde)Yaa size inanmıyorum.3 ay'dır sevgilisiniz ve bize hiç bir şey söylemiyorsunuz.
Tae:Yaa bir türlü söykeyemedik.Tepki vermenizden korktuk ve öylede oldu zaten.
Jk:Ya siz şaka mısınız yaa,tepki vermemizden korkmuşlar,bize ilk başta söyleseydiniz anlayışlı olabilirdik.
Jimin:Ya biz bir grubuz, bırakın gruplugu biz bir aile gibiyiz, aileler birbirlerinden bir şey saklar mı hiç.
Jin:Bırak jimin yaa baksana biz ne aileymişiz ne de bir grup.
Sena:Arkadaşlar lütfen kızmayın bize,biz size söyliyecektik ama bir türlü söyleyemedik.
Tae:Bakın çok haklısınız ama lütfen bana biz bir aile degiliz. grup degiliz demeyin lütfen.
Jh:Bak bize 3 ay boyunca sürekli yalan söyledin.Seni bir yere çagırsak benim işim var dedin.Bizde saf gibi inandık sana.Sana olan güvenimizi bittirdin.
Tae:(Üzgün bir şekilde.)Yaa haklısınız yaa Allah kahretsin söyleyemedim.
Sena:Tamam canım sakin ol.
Jk:Hadi arkadaşlar gidelim burdan.
Jimin:Aynen.
Tae:Lütfen konuşalım gitmeyin.
Suga:Sen 3 ay biyunca bizimle konuşmadın, lütfen bidaha da konuşma.Hadi gidelim.
Tae onların bu tepkisi karşısında çok üzülür sena ona destek olur.
Grupun diger üyeleri taenin evinden çıkarken"acaba çok mu abartık derler" onlarda bu durumdan çok mutsuz ve hayal kırıklığına ugrarlar.
Devamı bir sonraki bölümde görüşmek üzere bay bay...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓