Tae ve sena dügünleri için çok heyecanlılar.
Sonunda bekledikleri gün gelmiştir.
Senanın ailesi,taenin ailesi hep birlikteler dügün için oldukça heyecanlılardır.
Evet herkes dügün mekanına yavaş yavaş gelmeye başlamışlardır...
Tae, senayı alıp dügün yerine getirir tüm gözler onların üzerindedir artık.Sena çok güzel olmuş tae de her zaman ki gibi çok yakışıklı....
Sena:Aşkım ben çok heyecanlıyım yaa kalbimin sesi dışarıdan duyulacak gibi çok hızlı çarpıyor.
Tae:Evet aşkım bende çok heyecanlıyım...
Sena:Sizinkiler nerde göremedim?
Tae:Onlar bizim dügünümüz için bir şarkı söylemek istediler hazırlanıyorlar.
Sena:Yaa çok tatlılar.
Tae:Evet,hadi gel geçelim biz yerimize.
Sena:Tamam.
Tae ve sena ilk dansları için kalkarlar...
Danslarını ettikten sonra.Kore geleneklerinde evlenirler hemen.Tabi sena biraz rahatsız olsada bu durumdan,Sonuçta türk gelenekleriyle evlenmek ister ama yine de çok mutludur.Evelnirken çok heyecanlıdır ikiside adeta kalpleri durmuş gibi...
Sırada bts grubunun müzik performansı vardır...Bu kadar kısa bir süre içinde o kadar başarılı bir performanstır ki...Her şey mükkemeldir.
Herkes dügünde çok eglenir.
Senayla tae hayatlarında bu kadar mutlu olmamışlardır.
Yavaş yavaş dügünün sonlarına gelmişlerdir artık...Tae o sırada bir konuşma yapar...
Tae:Bugün benim için çok özel bir gündü.Yanımda olan herkese çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.Özelliklede grup arkadaşlarıma onlar benim için bir arkadaştan öteler hepsi ailem size de çok teşekkür ederim.Sizi çok seviyorum...
Sena:Evet bir kaç şey bende söylemek istiyorum.Biz bu ilişki için çok fazla çaba sarf ettik.Yanlış anlamalar oldu,konuşmadıgımız günler,sinirlendigimiz zamanlar,agladıgımız zamanlar,güldügümüz zamanlar,eglendigimiz günlerimiz oldu,bazen saçmaladıgımız da oldu,bu kadar şey olurken onlar beni hiç yalnız bırakmadı tam her şey bitti derken onlar tutu elimden ayaga kaldırdılar beni,blackpink sizi çok seviyorum iyi ki varsınız.
Herkes alkışlamay başlar...
5 YIL SONRA...
Evet 5 yıl sonra bakalım çiftimize neler olmuş...
Öncelikle onlar hala birbirlerine çok aşık..
Tae ve senanın iş hayatları da oldukça başarılıdır...
Tae ve senanın 2 yaşında dünyalar tatlısı bir kızları olmuştur...
Tatlı kızlarının adı Ae sook'dur anlamı ise aşk ve saflıktır.❤
Ae sook babasına çok düşkündür tıpkı babasınında ona düşkün oldugu gibi...
Kızını hayran buluşmalarına bile götürüyor hiç ayrı kalamıyorlar.....
Tae,sena ve Ae sook çok güzel bir üçlü oldular...💓💓💓
Tabi ki kızları çok şanslıdır...Bu kadar ilgili bir babası ve annesi oldugu için.
Tae gerçekten de çok iyi bir baba oldu...❤❤❤
Kızını çok seviyor....
Tabiki Ae sookun 6 amcası da onu çok seviyorlar.
Sevilmeyecek gibi de degil ki çok tatlı...❤❤❤
Tae harika bi baba sena harika bir anne olmuştur ....ikisininde hayatlarında kızlarından başka hiç bir şeyin önemli olmadıgını anlarlar.
Bu hikaye de burda son bulur.MUTLU SON💜💜💜
Size bir şeyler söylemek istiyorum...Öncelikle beni desteklediginiz için hikayeme destek oldugunuz için çok teşekkür ederim.Hepinizi çok seviyorum.Ben yazdım başardım,ben yazamam demeyin siz istedikten sonra her şeyi yaparsınız güzel A.R.M.Y'ler.
Hepinizi çok seviyorum.💜💓❤💚💕💜💓❤💚💕💜💓❤💚💕💜💓❤💚💕💜💓❤💚💕💜💓❤💚💕💜💓❤💚💕💜💓❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓