Evet sabah oldu tae ve sena için yeni bir gün,yeni bir başlangıç.
Tae ve sena sevgili oluşunun ardından,ilk defa bugün birlike vakit geçirecekler.
İkiside çok heyecanlıdır.
Sahilde güzel bir yürüş yapıcaklar ve ardından kahvaltı,sonra da ikisinin gözlerden uzak yerlerde gezebilecegi yerlere gideceklerdi.
Tae,senayı evinden almak için gelir ve sahile kadar elele yürürler, o sırada sena,taeye bir soru sorar....
Sena:Yaa biz çok tatlıyız falan da, arkadaşların bizi ögrenince sana, kızmiycakmı aşkım yaa.
Tae:Evet başta kızabilirler ama yapıcak pek bir şey yok. Şimdilik ögrenmeseler iyi olur.
Sena:Peki tamam sen üzülmede o bana yeter.
Tae:Aşkım yaa beni böyle önemsemen çok hoşuma gidiyor.Seni çok seviyorum.
Sena:yaa seni yerim çok tatlısın.Bende seni seviyorum.
Tam o sırada jh sahilden geçer,tae ve sena hemen ellerini bırakırlar.jh sorar..
Jh:Aaaa,sizin burda ne işiniz var?
Tae:Bizim şeyy yaa..bizim ne işimiz var sena, sen söyle.
Sena:Biz şey ya..
Jh:Durun durun anladım, siz buraya benim gibi yürüyüşe çıktınız diymi.
Tae:Haa evet.
Sena:Aynen öyle.
Jh:Hadi ya kahvaltı yapalım ben çok acıktım...
Sena ve tae karşılıklı göz göze bakışırlar.(Off bu nerden çıktı gibisinden.)
Tae:Yok yaa ben acıkmadım sen gitt.
Sena:Bende acıkmadım yaa.
Jh:Olmaz hadi gelin,bir kahve içersiniz hadi.
Jh'un ısrarına dayanamazlar ve kabul ederler.
Sena:Ben sadece bir kahve istiyorum.
Tae:Bende.
Jh:Bana ne varsa getirin yaa ben çok acıktım.
Tae:(kısık sesle)Sen ne zaman doydun ki....
Jh:Ne bir şey mi dedin duymadım.
Tae:Yok affiyet olsun dedim.
Jh:Haa sagol taecim.
Kahvaltılarını yaparlar ve....
Jh...Jh:Eeee şimdi be yapıyoruz.Ben diyorum ki,biraz şöyle gezelim hep beraber.
Tae:(Allahım yaa bu takıldı bize, bi rahat bırak artık jh ya.Nasıl kurtulcaz bundan off.)Yok bizim senayla,bir kaç işimiz vardı.
Jh:Ne işi ki.
Sena:Şimdi şöyle,ben bir kaç kıyafet alıcam, tae de bana yakışıp yakışmadıgına karar vericek.
Jh:Ooooo enişte bey kim?
Sena:Aaa ne saçmalıyorsun yaa sen.
Jh:Bir kız,kıyafet almaya bir erkegi götürürse ,demek ki hayatında bir erkek vardır ve kendini ona, begendirmeye çalışıyordur.
Sena:Hiç alakası yok jh.
Jh:Tamam kızma.
Tae:Hadi biz kalkalım sena.
Sena:Tamam olur.
Jh:Iyi tamam görüşürüz.
Arabaya binerler ve konuşmaya başlarlar. ...
Sena:Ayy hiç kurtulamiycaz sandım bir an yaa.
Tae:Aynen.
Sena: Ya hadi bugün atlattık,peki yarın bir gün karşımıza çıkıcaklar o zaman ne yapıcaz.
Tae:Bilmiyorum yaa,bu sorunu hemen çözmemiz lazım.
Sena:Evet kesin çözmemiz lazım.
Tae:Tamam aşkım,ben halledicem sen takma kafana bunları.
Sena:Sen öyle diyorsan takmam tabi aşkım.
Senayla tae güzel bir gün geçirmişler birlikte.. Akşam olunca tae, senayı evine bırakmış....
Tae:Hadi gir sen içeri.
Sena:Tamam aşkım görüşürüz.
Sena, eve giderken geri dönüp taeyi öpmüş.İkiside çok heycanlanmış ve sena koşarak eve gittmiş.
Devamı bir sonraki bölümde seviliyosunuz bay bay...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓