Tae üzgün...

144 90 70
                                    

Evet tae sabah çok mutsuz bir şekilde uyanmıştı,dün yaşadıklarından dolayı.Grup üyeleri,taeye sorular sormaya başlarlar..

Jk:Tae ne oldu, bugün biraz kötü görünüyorsun?

Suga:Evet jk'a katılıyorum.

Jh:Bence konserlerimiz iptal oldu diye bu suratı.

Rm:Ya arkadaşlar,bir durun da çocuk anlatsın.

Jimin:Aynen yaa.

Jin:Hadi anlatsana...

Tae:(içinden:Allahım yaa nasıl anlatim ki,jinin çalıştırdıgı kıza aşık oldum.nasıl söylerim.Üstelik kızı çalştırmam falan dedim, yaa yok bunlar benimle kesin dalga geçer.Yok söyleyemiycem,ben.) Jh'un da dedigi gibi konserlere üzüldüm.

Jh:Bakın ben demiştim ya.Ben adamın gözünden anlarım sbdbdhdh.

Jk:Hmm evet,jh evet kesin öyledir.

Jh:öyle, tabi..

Jk:Tae ya bizde üzüldük ama olsun takma kafana 2 hafta sonra konserlerimiz var yine...

Tae:Evet yaa, tamam takmıyorum artık..

Jk:Haa şöyle hadi kahvaltıyaa...

Jh:Yaşasın çok acıktım hadii..

Grup üyeleri:Herkes jh'güler.

Jh:Acıktım yaa napim..

Jk:Tamam hadi, geçelim kahvaltıya.

Tae içinde yaşar bu aşkını. Arkadaşlarına,sevdigi kadına, bile söyleyemez hisslerini.Bu da içinde" Gizli bir aşka" dönüşür. Tae, ne yapacagını bilemez.Kararsızdır,aşkını itiraf etmekten...

Arkadaşlarına da söylemedigi için kendini kötü hisseder..Tanıştıklarından beri, onlara hiç yalan söylememiştir ve ilk yalanını bu şekilde söylemiştir,çok üzgündür..

Kahvaltıyı yaptıktan sonra, konserleri de olmadığı için çok işleri yoktur ve onlarda dışarda bir gezi yapmayı, düşünürler ama ne yapacaklarını bilmezler..O sırada jimin bir şey der ve herkes şaşırır...

Jimin:Yaa ben diyorum ki farklı şeyler deniyelim,mesela hiç lunaparka gitmedik...

Grup üyeleri: Neee

Jh:hhaha bana uyar..

Rm:Ne lunaparkı ya çocuk muyuz biz.

Jk:Bence güzel fikir.Ayrıca lunaparka birtek çocuklar gitmez rm.

Rm:iyi tamam ya ben karışmıyorum...Nereye giderseniz bende gelirim.

Tae:Bencede guzel fikir, hadi gidelim o zaman.(oh be bana da iyi gelir biraz.)

Jin:Ben diyorum ki, senayıda çagıralım ne dersiniz..kız sıkılıyomuş evde..

Tae, hariç herkes tamam der ve taeye sorarlar ...

Suga:Sen niye bir şey demedin tae gelmesini istemiyormusun yoksa?

Tae:(içinden:off şimdi ne desem ki.)Yok niye istemim biz arkadaşız,sonuçta gelsin tabi..

Grup üyeleri:Tamam, o zaman süper.

Devamı bir sonraki bölümde seviliyosunuz...

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin