Tae, senanın yanına gitmek için çok heycanlı bir şekilde hazırlanmıştı. Birlikte yemege gidiceklerdi.Tae,senayı evinden almak üzere yola çıktı.
Sonunda senanın evine varmıştı,kapıyı çalar vee.....Tae:(içinden:Offf çok güzel olmuş bu gün yaa.)Merhaba hazırsan çıkalım mı?
Sena:(içinden:Tae bugun çok yakışıklı olmuş,allah ne diyorum ben yaa,o benim arkadaşım. Kendine gel sena.)Evet hazırım, çantamı alayım,geliyorum hemen.
Tae:Tamam.Ben seni arabada bekliyorum.
Sena:Tamam.
Tae:Ya benim bu kıza açılmam lazım artık daha fazla dayanamıyorum. Bugun yemekte konuşucam hadi bakalım....
Sena:Ahhh geldim sonunda gidebiliriz..Nasılsın bu arada?
Tae:iyiyim sen nasılsın, bu arada çok güzel olmuşsun..
Sena:Aaa teşekkur ederim. Senden bu iltifatları duymak çok güzel.Benim bu yemekten sonra başka bir işim daha var da,biraz da ondan böyle giyindim.
Tae:(Demek benim için hazırlanmamış yaaa.)Hmm peki anladım.
Sena:Eeee beni nereye götürüyorsun yemege?
Tae:Bizim grubumuzun sürekli gittigi bir yer var oraya götürücem seni, orayı görmeni istiyorum.
Sena:Peki gidelim,merak ettim şimdi.
Tae:(Ona bakıp gülümser.)Tamam yarım saate ordayız.
Tae ve sena yemek yemek için sipariş verirler ve muhabbet etmeye başlarlar, o sırada tae senaya birşey sorar....
Tae:Sena, benim sana bir şey söylemem gerek.
Sena:Tamam söyle.
Tae:Şey nasıl söyliyecegimi bilemiyorum.
Tam o sırada, senanın telefonu çalar.Sena:Pardon, bu telefonu açmam gerek işle ilgili önemli.
Tae :Tamam(içinden:off nereden çaldı bu telefon, ne güzel hisslerimi söyliycektim.)
Sena:Yaa benim hemen gitmem lazım.Beni çagırıyolar,işten kusura bakma sana söz bu yemegi telafi edicem.
Tae:Tamam peki,görüşürüz. bırakim istersen seni ?
Sena:Yok gerek yok ben kendim giderim, bay bay.
Tae sena gittigi için çok üzülmüştür. Tae de kalkıp evine gitmiştir .
Devamı bir sonraki bölümde sizi seviyorum bay bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓