Evet tae,jinle senayı görünce biraz moreli bozulmuştu. İçinden keşke ben kabul etseydim demiş,kendi kendine konuşurken. Tam o sırada jk tae ye seslenir...
Jk:Tae hadi gidiyoruz,gelsene.
Tae:Yok benim konserim var, konsere gidicem.
Jk:Biz bir grubuz ya tae bizim de bi konserimiz var, birlikte biz de oraya gidiyoruz,jin de gelicek işi bittince.
Tae:Evet yaa dogru, benim tekli konserlerimden biri sandım pardon.Hadi gidelim.
Jk:Tamam, hadi.
Bts grubu konsere gider ve jin de senayla olan çalışması bitince hemen konser için,hazırlanır ve konser başlar.
Söyledikleri şarkı ise, bu sene çıkan "ON"şarkısıdır.Konserde bu kıyafetleri giyerler.
Evet konser bittince tüm bts üyeleri, yorgun düşer ve herkes hemen yatağına gidip uyur.1 AY SONRA
Jin,senayı bu bir ay içerisinde her gün 1,2 saat çalıştırmıştır. Ve artık gerçekten sena,çok daha başarılı ve profesyonel bir şekilde,dans etmeye başlamıştır.Patronu onu bir kız grubuna, transver etmiştir.
Bu geçen 1 ay beni çok degiştirmişti,tae ye olan bütün ön yargılarımdan kurtulmuştum artık.
Onun aslında,ne kadar kibar,samimi,içten,komik aslında hiç de ukala biri olmadıgını,onu tanıyınca görmüştüm.
Bu geçen bir ayda, jin beni çalıştırırken tae ve diger üyeler de bizi izlemeye geliyordu. Taeyle konuşuyorduk ve gayet iyi anlaşmışdık.Bizden gayet iyi bir arkadaş olmuştu.
Ama tae,senayı arkadaşı gibi degil ona gerçekten aşık olmuştu.Ama arkadaşlıgı bitmesin, sırf benden uzaklaşmasın,diye ona hiçbirşey söyleyemiyordu.
Sizce tae,bu durumda ne yapmalı???
Devamı bir sonraki bölümde sizi çok seviyorum öpüldünüz canlar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓