AŞK TESTİ

126 64 22
                                    

Sena dün lunaparktan aceleyle çıkmıştı. Ne yapacagını bilmiyordu eve geldiginde bazen gülüyor bazen aglıyordu duygularının arasında sıkışmış kalmıştı adeta ne yapmalıyım diye düşünüyordu....O sırada...bir telefon çalar...

Sena:Alo,lisa.noldu bir şey mi oldu?

Lisa:Ay sesin ne kadar kötü geliyor senin yaa.Bir şey olmadı yaa arkadaşımı arayamazmıyım ben hem beni bırak sana ne oldu?

Sena:Yaa ben çok kötüyüm kızları da alıp bana gelsene.

Lisa:Ayy tamam tatlım hemen geliyoruz biz.

Sena:Tamam canım.

Lisa ve kızlar senanın evine gelir...kapıyı çalarlar ve içeri girerler... O sırada sena ya soru sormaya başlarlar...

Lisa:Ayy canım ne oldu sana hiç iyi görünmüyorsun sen.

Rose:Evet yaa hiç iyi görünmüyosun.

Jisoo:Aynen hiç iyi görünmüyorsun.

Jennie:Ayy kızlar bi durun da anlatsın kız.

Lisa:Ay evet haklısın,anlat canım sen..

Sena:Ya kızlar dün ben bts grubuyla lunaparka gittim 2şerli grup oluşturduk falan işte taeyle ben bir grup olduk.Dönme dolaba bindik sonra dönme dolap tam yukardayken durdu.
Ve tae orda bana aşık oldugunu söyledi....

Lisa:Neeeee.....sonra ne oldu..

Sena:Ya işte sonra dönme dolab çalıştı ben de hemen inince eve geldim..

Jennie:iyi halt etmişsin, kızım sen niye terk ediyon yaa orayı..

Sena: Ya ne bilim böyle bir şey söyliycegini tahmin bile etmezdim..

Jisoo:Peki sen seviyomusun onu?

Sena:Yaa bilmiyorum. İlk başlarda onu hiç sevmiyodum arkadaş olmadıgimiz zamanlarda ama onu taniyinca nasil bir insan oldugunu gördüm çok tatlı... Onu üzmek istemem asla..

Rose:Hmm peki o zamn test edelim baklım seviyomusun yoksa sevmiyomusun...

Lisa: Nasıl olcak ki o?

Rose:Şimdi şöyle biz senaya sorular sorucaz evet ya da hayır şeklinde onun verdigi cevaplara göre tahmin edicez.

Jisoo:Evet mantıklı bence boş boş oturmaktansa..

Sena:Tamam sorun bakalım hazırım benn...

Rose:Tamam o zaman ilk sorun benden.
1) Onu görünce heyecanlanıyor musun?

Sena:Şimdi ne desem ki evet yaa yalan mı söylim evet heycanlanıyorum..

Rose:Tamam.

Jennie:Sıra bende....
2) Onu göremedigin zamanlar özlüyor musun?

Sena:Şimdi şöyle ben arkadaşlarımı da görmedigim zamanlar özlüyorum ki...

Jennie:Ha tamam o zaman bu soruyu geçelim.

Lisa:O zaman sıra bana geçiyor..
3)Onu hiç kıskandın mı?

Sena:Evet ama bir army den.

Lisa:Olsun bu dah iyi...yani şöyle tae armyleri çok sever seni onlardan az sever diye o kızı kıskanmış oluyosun..

Sena:Evet kıskandım bu yüzden de olabilir.

Jisoo:Sıra bende....
4) Onun yanındayken içinde kelebekler uçuyor mu yani sana aşık oldum dedigi anda böyle bir duygu oldu mu içinde.

Sena:Evet söyleyince çok heycanlandım...Biseyler oldu içimde sanki.. Hic böyle hissetmemiştim...

Lisa:Tamam yaa bu kadar soru yeter şimdi biz oylama yapıp sevip sevmedigini söyliycez.

Sena:Ayy tamam hadi çabuk olun...

Rose:Tamam.

Devamı bir sonraki bölümde seviliyosunuz gençler....bay bay..

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin