AŞIKSIN.....

95 45 15
                                    

Lisa:Evet merak ediyormusun sena..?

Sena:Evet lisa hadi söyleyin artık.

Lisa:Kızım tabiki aşıksın yaa kim aşık olmadıgı bir adamı düşünür onu bir armyden bile kıskanır yanındayken heycanlanır söylesene bana...

Sena aşkının yeni farkına varmıştır artık lisanın sözleri senayı kendine getirmiştir ni hayet sena çok mutludur...

Sena:Ayyy kızlar çok sag olun yaa siz olmasaydınız kendime nasıl gelirdim bilmiyorum yaa çok teşekkurler..

Rose:Ne demek canım her zaman peki ona aşık oldugunu sonunda kabul ettin mi?

Sena:Tabiki yaa ben taesiz bir hayat düşünemem artık ona aşık oldum duygularımı ortaya çıkarmamda yardım ettiginiz için teşekür ederim iyi ki varsiniz..

Jennie:Ohhhhh hele şükür kızım yaaa.

Sena:Yaa ben duramiycam ben gidiyorum.

Lisa:Nereye kızım?

Sena: Ne demek nereye kızım çocuga ayıp oldu kaç günden beri bir aramadım cevap bile vermedim. onun yanına gidip hisslerimi söyliycem sana aşıgım diycem...

Lisa:Ayyy kızım bende seni akıllı bir şey sanmıştım.Bu kılık kıyafetle mi gidiceksin yaa saça başa bak bi...

Sena:Evet yaa haklısın.Ne giycem ki yaa ne giyilir ki aşk itirafında?

Jennie:Dur dur panik yapma biz seni hazırlarız şimdi..

Jisoo:Aynen merak etem jennie güven çünkü kendisi 15 kere falan aşk itirafı etti smsksk.

Jennie:Hahhahaha çok komik,neyese konumuza dönelim hadi seni hazırlayalım.

Lisa:Seni çok güzel hazırlamamız lazım tae gözünü senden alamamalı ...

Sena:Kızlar size güveniyorum hadi.

Kizlar senayı hazırlaya dursunlar gelin biz de tae ne halde bakalım.

Tae:Sena bani kaç günden beri aramıyor kız sevmiyor işte beni analsana artık oglum kız bu yüzden karşına bile çıkmıyor.
Konuşmak için aramadı bile.Ama yeter artık benden buraya kadar.onu hala çok seviyorum ama kendimi toparlamam lazım.

Tae bu şekilde odasında kendisiyle konuşur ve kapı çalar....

Tae:gir...

Suga:Tae yanımıza gelsene....

Tae:Tamam geliyorum.

Suga:Tamam bekliyoruz..

Jh: Haa tae gel biz bir parti yapmaya karar verdik biz kendi aramızda konuştuk tabi sen o sırada odandaydın. iste boyle arkadaşlarımızı falan çagırdık senin de çağırmak istedigin kişiler var mı?

Tae:(Aslında bu parti bana iyi gelebilir biraz)Yok yaa siz çagırın bana uyar zaten arkadaşlarımızın çoğu ortak..

Jh:Tamamdır o zaman bu akşam için hazırlanın.

Grup üzeleri:Tamam...

Evet tae de böyledir.Gelin biz sena hazırlanmış mı bakalım....

Jisoo:Ayy sena çok güzel oldun...

Lisa:Evet yaa..

Jennie:Mükemelsin..

Sena:Kizlar ayna verin de ben de bakim..

Rose:(aynayı uzatır)Al canım.

Sena:yaa kızlar çok güzel olmuşum sag olun...
Size hakkımı nasıl öderim yaa bitanesiniz...

Lisa:Sen mutlu ol tatlim yeterki.

Jennie:Aynen..

Rose:Seni mutlu ettiysek ne mutlu bize..

Jisoo:Sena hadı git sen geç kalma.

Lisa:Kiz gidicegini bile haber vermedi taeye, nereye geç kalıcak.

Jisoo:Ayy tamam yaa ne bilim aklaimdan çıkmış bir an.

Sena:Hadi kızlar jisoo hakli ben gideyim zaten çok heyecanlıyım kalbimin sesi dışardan duyulcak gibi...

Lisa:Tamam canım bay bay..

Sena taenin evine gitmiştir ve kapıyı çalar.....

Devamı bir sonraki bölümde bay bay...

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin