O KIZ KİMDİ?

84 38 19
                                    

Evet bts grubunun, evlerinde verdikleri parti başlamış.Bir kız, taeye dans edelim mi diye sürekli ısrar ettmiş ama tae dans etmek istememiş.Jimin de tae kızı kırma işte, bir danstan ne olacak ki demiş.Diger grup üyeleri de taeye "evet hadi yaa bir danstan bir şey "olmaz demişler.Tae de kabul etmiş.Tam o sırada kapı çalmış....

Jk: Ben bakarım kapıya...Aaa sena senmiydin.(Şaşkındır,çünkü senayı davet etmemişlerdir.)(içinden:Off yaa, biz senayı davet etmeyi nasıl unuttuk...)

Sena:Evet benimde,bu müzik sesleri ne yaa neyse boşver tae evdemi,onunla bir şey konuşucam.

Jk:Evet içerde geçsene içeri...

SenaTamam.

Sena,taeyle kızı dans ederken görünce aglayarak, çıkmış evden..Adeta yıkılmış. Onu sevmedigini düşünmüş.

Taede ,bu kadar dans yeter artık demiş kıza ve arkadaşlarının yanına gitmiş.

Jk:Ya sena geldi daha yeni, seninle konuşacagını söyledi ama sonra hemen çıktı gitti. Anlamadım ne oldugunu.Onu partiye çagırmadıgımız için küstü herhalde bize.

Tae:(içinden:Allah kahretsin yaa, kesin dans ederken gördü beni off yaa neden gelmişti acaba benimle ne konuşacaktı.Benim onun yanına gitmem lazım.)Tamam jk ben bir gideyim konuşmaya.

Jk:Tamam.

Tae,senayla konuşmak için yola çıkar.

Senada,kızların yanına gider ve olanları anlatır.....

Lisa:Ya bu çocuk seni sevmiyormuydu,  niye başkasıyla dans ediyir ki.

Sena:Ya demek ki beni sevmiyormuş.(ağlar)

Rose:Ya kızlar bu kadar tepki vermeyin,bir açıklaması vardır..

Jisoo:Bunu ne açıklaması olucak ki?

Jennie:Ya bence, sadece öylesine anlamsız bir danstır.

Sena:Ben şu an hiç bir şey düşünemiyorum.

Tam o sırada kapı çalar.

Rose:Ben bakarım...Tae senmiydin bence şu an hiç iyi bir zaman degil,keşke gelmeseydin.

Tae:Bak onunla konuşmam lazım.

Rose:Ayy tamam,o zaman geç içeri.

Tae içer geçer ve senanın kolundan tutarak onu arabaya götürür..

Kızlar:Aa napıyorsun kızı bıraksana.

Tae:Karışmayın siz.

Sena: Ya bıraksana beni, nerye götürüyorsun.

Tae:Gidince görürsün.

Sena:Yalnız farkındaysan buna adam kaçırmak derler.

Tae:Evet biliyorum.

Sena:offff.

Tae ve sena arabada hiç konuşmazlar.Tae senayı deniz kenarına götürür. Ve konuşmaya başlarlar....

Tae: Bugün, benimle ne konuşmaya geldin?

Sena:O kızla aranda ne var?

Tae:Hangi kızla?

Sena:Bugün dans ettigin kızla.

Tae:Tabiki de hiçbir şey yok saçmalama, kız çok ısrar etti arkadaşlarda kırma kızın teklifini dediler, bende dans ettim sadece o kadar.

Sena:Sana inanayım mı.

Tae senanın elini tutarak...

Tae:Tabiki inan ben senden başkasını sevemem ki..peki sen benimle ne konuşacaktın?

Sena:(içinden:Çok mutlu olur, taenin bu sözleri karşısında.)
Ya şimdi nasıl söylesem ki bilemedim...

Tae:Söyle hadi lütfen. .

Sena:Ben çok düşündüm,sana olan hisslerimin arkadaşlıktan öte oldugunu fark ettim.Benim artık seni düşünmeden bir saniyem geçmiyor.Daha önce hiç böyle hissetmemiştim.
Bende sana aşık oldum.Seni çok seviyorum..

Tae:(çok mutlu olur..)

Mutluluktan senaya sarılır hemen ve "Seni Çok Seviyorum" der.

ikiside çok mutlu ve heyecanlıdırlar.Taenin aklına o sırada arkadaşları gelir.

Tae:(Ya onlar ögrenirse.)Sena benim şimdilik arkadaşlarım bilmiyor onlara bir şey söyleyemedim.

Sena:Ben, kızlara söyledim biliyorlar.

Tae:Benim arkadaşlarımdan bir süre saklasak olur mu?Bizi hala arkadaş sansınlar.

Sena:Tamam,sen nasıl istersen.

Tae:Biz aşkımızı gizli yaşiycaz onlardan.

Devamı bir sonraki bölümde ba bay....







GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin