Diger üyeler: Kim çıktı patron???
Patron:Bende bu kişinin çıkıcagını tahmin etmemiştim ama.....
Diger üyeler: Evet kimmm.
Patron: o kişiii, jin tebrik ederim kızı sen çalıştırıyosun..
Jin:Tamam patron, zaten çok bir süremi almaz 1 , 2 saaten bişey olmaz..
Patron: Tamam o zaman yarın kız gelcek,ama onu çalıştıran kişinin tae oldugunu sanıyor sen anlatırsın ona bu durumu.
Jin: Tamam, peki anlatırım.
Evet herkes uyur.Sabah olunca jin aslında biraz heyecanlıdır.Çünkü ilk defa bir türk kızıyla,tanışacaktır.
Aslında sena da heyecanlıdır,taeyle ilk defa karşılaşacaktır.Onu pek sevmesede tae, sonuçta bir dünya starıdır.Etkilenmemekte elde degil hani...
Sena patronunun verdiği adrese gelir ve taeyi bekler....Ama tam o sırada içeriye jin girer...Sena şaşkındır ve sorar...
Sena: Ama beni tae çalıştırıcaktı, ne oldu der?(tabi içinden çok sevinir btsin bir üyesiyle de tanışacagı için.)
Jin:Haa evt tae seni çalıştırmiycak, onun bu hafta birsürü konserleri var, çok az boş zamanı var o yüzden seni ben çalıştırıcam.
Sena:Tamam olur, yaa sizinle konuşmak bile çok güzel yaaa.
Jin:sen Türkiyeden geliyosun dimi?
Sena: Evet.
Jin:Bende severim türkiyeyi ve türkiyedeki armyleri, turkiyeye gitmek istiyorum ama gidemiyorum ....
Sena: İnan bana Türkiye'deki army'lerin hepsi gerçekten bayılıyorlar size.
Jin: Sagolsunlar.Başlayalım mı çalışmaya?
Sena :Tamam olur, başlayalım.
Tam o sırada bts üyeleri onları izlemek için gelir,tae de ordadır. Herkes kızla tanışır, ama tae onu görünce bişey olmuştur, içine daha önce böyle bişey hiç hissetmemişti.Tae senayla tanışıp onları izlemek için biryere oturmuştur.... Jinle sena dans ederken senanın ayagı kayıp tam düşerken,jin onu tutmuştur ve bi iki saniye göz göze gelmişlerdir.... Tae onları böyle görünce,kendini istemsizce kötü hissetmiştir..
Devamı bir sonraki bölümde hoşcakalın seviyorum sizi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓