O KİŞİ KİM?

170 96 46
                                    

Patron Bts'in kaldığı eve gelir ve taeyle konuşmak için taeyi yanına çağırır,ve ona...

Patron:Tae sana birşey diycem, ama hemen kızma bana.

Tae:Tamam,ama ne diyceksin?
(İçinden:umarım kızmam.)

Patron: Bir kız var, Türkiyeden gelmiş ve benden iş istedi bana dans edebildigini söyledi.Bende bana bir dans yapmasını istedim.

Tae:Eeeeee

Patron: eeeesii bu kız güzel dans ediyor, ama biraz daha egitim almaya ihtiyacı var. Bende senin onu çalıştırmanı istiyorum.

Tae: Hayır olmaz yaa,benim bir sürü konserlerim var ben bu iş yogunlugunda bi de o kızı çalıştıramam, mümkün degil.

Patron:Bak kıza seni yarın tae çalıştırıcak dedim.Anladın mı kız seni bekliyor, zaten günde 1,2 saat falan.

Tae:Hayır yani neden ben digerleri çalıştırsın, jk,rm,suga,jh,jimin,jin bunlardan birisi çalıştırsın.

Patron:(içinden: yaa tamam anlaşıldı,bu ne desem kabul etmiycek.)tamam tae sen çalıştırmıyosun.

Tae: (içinden:yaşasın yaa) Tamam, o zaman kim çalıştırıyor?

Patron: Diger üyeler arasından kura çekicez...

Diger üyeler: neee..... Offfff taeee yaaa.....

Patron: Suga sen herkesin ismini yaz bir kağıta,sonra katla bana getir.

Suga:Tamam patron.(Herkesin ismini yazar tae hariç ve patrona götürür.)

Patron: Yazdın mı suga?

Suga: Evet patron herkesi yazdım.

Patron:Tamamdır o zaman, kurayı çekelim bakalım.(Kagıtları karıştırır ve o ismi çeker acaba kim çıktı?)

Devamı bir sonraki bölümde seviliyosunuz. Bi sonraki bölümde görüşmek üzere canlarım.....

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin