Bts grubu konsere çıkarlar ve Dna şarkılarını söylerler.
Şarkı bittikten sonra,tae bir sözle başlar sürprizine.....Tae:Herkese merhaba.Öncelikle bu akşam benim için çok önemli.Çok heyecanlıyım.
Konser yerinde sesler kesilir ve herkes onu dinler.
Tae:Bundan kısa bir süre önce aslında tam olark kısa sayılmaz ama onunla zaman nasıl geçiyor anlamıyorum.
Sena:(içinden:Ayy neler diyo bu yaa kime diyor acaba.Beni mi kastediyor ki.Amman canım herkesin içinde benden bahsetmez herhalde.)
Tae:Ben aşık oldum.
Sahnede bir an da sesler yukselmeye başlar.Tae senaya yönelerek, yanına gelmesini ister.
Sena:Tae,sen napıyorsun hiç bir şey anlamıyorum.
Tae:Bir dakika bekler misin?.Lütfen herkes sesiz olabilir mi.Konuşmam daha bitmedi.
Sahnede sesizlik saglanır.Tae, senaya dönerek konuşmaya başlar.
Tae:Seni ilk gördügüm o andan beri kalbimin ritmini degiştiren tek kişi oldun.
Bakışını,gözlerini,gülüşünü bir an bile aklımdan çıkartamadım.
Düşündügüm zamanlardaysa kalbim yerinden çıkacakmış gibi olmaya başladı.
Eger sende istersen bir ömür boyu kalbimin ritmini arttırır mısın?
Sena şok olmuştur.Konser salonundaki herkes alkışlamıştır.
Sena:Ayy tabiki de EVET...
Tae:Gel buraya.(Sarılır.)
Sena:Hadi tak yüzügümü artık.
Tae:Tamam.
Sena:Yüzügüm çok güzel.
Tae:Senin kadar degil.
Sena:Ya ben çoo şanslıyım senin gibi biriyle birlikte oldugum için.Seni çok seviyorum..
Sarılırlar.Ikiside çok mutlu olurlar. Konser tüm hızıyla devam eder...
Taenin şirketi, taenin evlenme teklifi edicegi kızın sena oldugunu duyunca biraz sinirlenirler ama yapıcak bir şey yoktur artık.Olan olmuştur.
Konserinde sonlarına geldik.Tae senaya....
Tae:Hadi gel,gezelim biraz sonra eve bırakırım seni.
Sena:Tamam aşkım olur.
Arabaya binerler ve sena ona bir şeyler anlatır..
Sena:Aşkım yaa bana evlenme teklifi edicegini hiç düşünmemiştim.
Tae:Yani zaten düşünmemen gerekti, şok olman lazımdı ve oldun da zaten.
Sena:Evet yaa ne gündü ama....çok mutluyum..
Tae:Bende çok mutluyum.
Sena:Peki bundan sonra ne olcak?
Tae:Ben hemen evlenmek istiyorum seninle.
Sena:Ya aşkım evet bende istiyorum ama şirketlerimiz bize izin vericekler mi ki,onu soruyorum.
Tae:Ben yarın konuşucam onlarla,sen hiç merak etme.
Sena:Tamam, madem sen konuşmaya gidiceksin yarın bende gelmek istiyorum seninle.
Tae:Ya ben hallederim senin gelmene gerek yok.
Sena:Hayır gelicem bu ikimizin ilişkisi ve her şeyi birlikte halledicez.
Tae:Valla bu kararlılıga bir şey diyemiycem.Olur,sen de gel.
Sena:Tamam o zaman beni alırsın yarın evden.
Tae:Tamam.
Tae senayı eve bırakır.
Devamı bir sonraki bölümde.Görüşmek üzere.seviyorum sizi.❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓