Bts lunapark için arabaya biner yoldan giderlerken senayıda evinden alıcaklardır yol boyunca arabada şarkılar söylerler ve senanın evine gelince senayı alırlar ve yola devam ederler.
Evet bts ve sena lunaparka geldiler...O sırada 2 şerli gurup olmaları yönünde jh ısrar eder vee .....herkes tamam der.....Jk=jh
Jimin=jh
Jin=rm
V=sena
Bu şekilde bir grup tablosu oluşturur jh ve herkes tamam der...Tae de senaya şu soruyu sorar....Tae: Biz önce hangisine binelim dönme dolap olur mu? (off çok heycanlıyım yaa ilk defa böyle bir aktivite yapıcaz)
Sena:Bilmem ki olur ya tamam olur.(Ayy ama ben yükseklikten çok korkarım yaa aman neyse ki yanlız degilm tae var)
Tae:Hadi gidelim o zaman.
Sena:Tamam.
Dönme dolaba binerler tae ve sena tam yukardayken dönme dolap aniden durur senanın yükseklik korkusu oldugu için taeye sarılır.
Tae senayı sakinleştirmeye çalışır. Ama sena gerçekten çok korkuyordur.O sırada tae ona bir şey der.....
Tae:Sena biliyorum şu an çok korkuyorsun ama benim sana bir şey söylemem lazım uzun zamandan beri bunu söylemeyi düşünüyorum.
Sena:Tamam söyle hadi dinliyorum.(Ayy çok korkuyorum yaa tae ne soyleyecek acaba?)
Tae:(içinden: ya bunu kaçışı yok artık yaa söyliycem artık.)Sena bak biz şu an çok iyi arkadaşız.
Sena: Evet.
Tae:Bu söylediklerimin arkadaşlıgımıza zarar vermesini istemiyorum.
Ben seni çok seviyorum sana çok aşık oldum nasıl oldu ne ara oldu ben de anlamdım hayatım boyunca senin gibi bi kız çıkmadı benim karşıma senin gibi gülen, senin gibi bakan, senin gibi naif birisiyle karşılaşmadım ben, bütün güzellikleri seninle yaşamak istiyorum.
Sen bana iyi geliyorsun ,sinirli agrasif hallerimi alıp götürüyorsun.Yaşamak seninle birlikte daha güzel. Bir dakikayı bile sensiz geçirmek istemiyorum.(oh be söyledim sonunda)Bir şey demiycekmisin?
Sena:(şaşkındır)Ne dim bilemedim şimdi.(Aslında onun da tae ye karşı duyguları vardır ve biraz da utanmıştır aslında.)
Tae: Tamam bir şey demene gerek yok hisslerimi bil yeter ben seni çok seviyorum.
Sena:(Gülümser)Haa hareket etmeye başladı dönme dolap.
Tae:Evet.Dönme dolaptan inerler....
Sena:Arkadaşlar benim gitmem gerek görüşürüz.(Arkasına bakmadan gider.)
Grup üyeleri:Aaa noldu ki buna şimdi..
Jh:Tae kızı sohbetinle sıktın diymi ah yaa hata bende kız seninle sıkılır tabi... Hahhaha
Tae:Jh az bi saçmalama yaa.Jh:iyi yaa sana da şaka yapılmıyor.....
Tae:Hadi ben de gidiyorum...
Grup üyeleri: Bizde gidelim bari hadi...
Bu bölümde böyle devamı bir sonraki bölümde bay bay...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK
RomanceHayatta bazı şeylerin gizlenmesi gerekir ama aşk bakalım aşk gizlenebilecek mi? bakalım türk kızımız ve tae aşklarını gizleyebilecek mi?yoksa her şey ortaya mı çıkıcak beraber okuyup görelim keyifli okumalar..💓💓💓