Aşağıdaki öküzün,
'Kalk kız çay koy. '
Diye anırmasıyla yataktan oflayarak çıktım .
Aşağıya inip bizimkilere baktım .Annem mutfakta yemek hazırlarken babam ve iki öküz televizyondan sabah haberlerini izliyordu .
En sevdiğim abim aşağıya geldiğinde yanağımdan öptü .
'Yine kızdırdılar mı seni ?'
Dedi .
Dudağımı büzüp,'Olşun beee abii ..'
Dedim, sırıtıp mutfağa geçtim .
Salonla mutfak bitişikti, mutfağın hemen yanında da balkon vardı çok büyük değildi ama kahvaltımızı genelde orda yapardık.
Yani biz sığdığımıza göre aslında o kadar da küçük değil.'Günaydın annem .'
Diyip annem doğradığı salatadan ağzıma uzattı .
'Anne bugün Elçinin yanına gitcemde gece orda kalsam. '
Dedim .
Zaten elçin yan apartmanda oturduğu için annem hayır demezdi.'Ee bari annesine söyle de bu akşam bize gelsin, babanlar maça gitcekmiş. '
'Trabzon maçı var hiç kaçırır mı ?'
'Yani.. abinin doğumuyla maç aynı güne denk geldi de baban tereddüt etti .'
Dedi .
O söylediğiyle gülmeye başladım .Zil çalınca bende belki abilerimden biri insan olurda açar diye bekledim ama nafile .
'Tamam, ben bakarım .'
Dedim .
Kapıyı açtığımda onu gördüm .
Ateş, Çakır abimin dostu .. kendimi bildim bileli onu seviyorum.'Naber fıstık .'
'İyi, sen nasılsın ?'
'Bende iyi şu ekmekleri al .'
Dedi .
Uzadığı ekmekleri alırken eline değmeye çalışırdım hep .. komik .'Gelsene içeri abimde seni bekliyor. '
Dedim .
Hayır abim değil ben bekliyorum seni.
'Olur valla .'
Dedi ve ayakkabılarını çıkarttı .
Kendisi benim Elçin'imin biricik abisi .
'Elçin evde mi ?'
'Evet .'
'Güzel .'
...
Sofraya geçtiğimizde yine biricik abimin yanında oturuyordum,
Bu ara ben size büyük ailemi kısa bir özet geçeyim .Annem ve babamın yapmış olduğu 4 çocuğun en küçüğüyüm, malesefki biri hariç üç abim var .
En büyüğü Samet abim evli ve Melis adında dünyalar ponçiği bir yengem var birde 5 yaşında ki yiğenim Bora .
İkincisi Murat abim o ne evli ne de okuyor.. babamın yanında çalışıyor .
Ve benim en sevdiğim abim Çakır'ım üniversite'de .
Ve ben, okuyom daha lise .. yani çokta bir marifetim yok .
Bazen mahallemizi çukura benzetsemde bizde çatapat yok .. yani sokak kavgası şeklinde .
Bizde büyük ne derse o .. mahallemizin abilerinin sözü dinlenir .
Bizim mahalleninde en büyükler benim babamın oğulları .
O yüzden iki katı zulüm görüyorum .Zaten Mahallemizin hâlâ eski sevdası var. Açıkçası bu güzel birşey ama bazen boğuyor .
Biz aslında Trabzonluyuz ama buraya gelmek zorunda kalmışız . Bazı yaz tatillerinde yine gideriz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
ChickLitÇocukluk zamanında herkesin en az 1 tane de olsa dostu olmuştur ben biraz rızkınızı yiyip 6 arkadaş edindim. Yıllar bizi dahada güçlendirdi .. benim hayatım biraz zor yani 3 abisi olan her kız anlar diye düşünüyorum heleki abileriniz benimki gibi ne...