Meriçin evinin anahtarı Taha'daydı hoş olmasa bile evde o kız vardı .
Aldığımız eşyaları evin çatısına çıkarttık .
Herkes gergindi en son 15 yaşındayken yapmıştık ve Meriç üç gün boyunca bizimle komuşmadı yetmezmiş gibi birde yaptığımız şey utanç kaynağıymış gibi hissetik, şimdi düşününce mal mıydık lan biz ?
Akşam olmadan gelmişti Meriç herkes yukarı kaçtı onu yukarı ben çıkartıcaktım .
Birden beni görünce şok olmuştu ama sarıldığı ayağını fark ettiğimde o da fazla ayakta kalmak istemiyor gibiydi .
'Ne oldu ayağına ?'
'Ne işin var senin burda ?'
'Önce sen cevap ver.'
'İş yerinde bir çocuk yere meyve suyu döktü onu silmek için gittim su dolu kova yere düştü birde sabunluymuş dengemi kuramayınca yere yapıştım .. aslında çok fazla basımca ağrıyor dedim ama kimse dinlemedi .'
Dedi .
'Biraz daha iyi misin ?'
'Abartma iyiyim .'
'Ama ayağın .'
'Üff, oradakilere de anlatmaya çalıtşım en sonunda baktım kimsenin beni dinlediği yok onları dinledim eve geldim.... dur ya sen niye burdasın? '
'Ben seni merak ettim .'
'Aybuke ne olur artık beni meral etme .'
Dedi sanki yorgun bir şekilde.
'Neyin var senin kaç gündür .. ne zaman yanına gelsem benden kaçıyor gibisin, bir yanlışım mı oldu ? '
'Hayır bütün hata benim .'
Dedi .
Ne dediğini sorgulayamazdım çünkü yukarda bizi bekliyorlardı .
'Şey çatıya çıkalım mı ?'
'Niye ?'
'Bilmem hava güzel hem biraz baş başa kalırız seninle konuşmak istediğim birşey var .'
'Evde kimse yo... bu arada Burcu nerde ?'
'Markete gitti gelir .'
'Dur bir dakika bu bana birşeyi hatırlattı sanki beş sene öncesi gibi .'
'NE, Ne alakası var ?'
'Aybuke yine yaptın değil mi ?'
Dedi biraz yüksek sesle .
Koşarak gidip elimle ağzını kapattım .Gözlerimin içine baktı .
'Yaa azcık sesiz ol .'
Dedim ve elimi çektim .
'Ya ne yapıcam ben seninle .'
'Bilmem .'
'Aybuke yapma artık böyle şeyler .'
'AHH YETER LAN ÇABUK BURDA OLANLARI UNUT YUKARI ÇIK ŞAŞIR MUTLU OL ... '
'Az önce yaşananları unutamam be kızım. '
Dedi .
Ne dediğini anlayamasam da onun gözlerinin içine bakmaya devam ettim .'Ne? '
Diye sordum.
'Be...ben .. hadi yukarı çıkalım.'
Dedi .
Yavaşça koluna girdim ve ona baktım o an göz göze geldik.
Sesizce gülümsedim kafamı önüme döndürdüğümde hâlâ onun bakışlarını üstümde hissediyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
ChickLitÇocukluk zamanında herkesin en az 1 tane de olsa dostu olmuştur ben biraz rızkınızı yiyip 6 arkadaş edindim. Yıllar bizi dahada güçlendirdi .. benim hayatım biraz zor yani 3 abisi olan her kız anlar diye düşünüyorum heleki abileriniz benimki gibi ne...