Tekrar kilitlendiğim odada bileğime bakmamaya çalışıyordum.
O şerefsiz beni öptü.Sinir krizleri geçirmek istiyorum.
Gece uykumda gördüğüm kabusla yataktan attım kendimi bileğimde ki ağrıyla yavaşça yatağın köşesine yaklaştım bileğim fena bir şekilde ağrıyordu gözyaşlarım birden akmaya başladı.
Onları silmeye çalışırken hıçkırıklarım başladı .Bir süre sonra kendime gelebilmiştim tavana bakıp akan gözyaşlarımı siliyordum.
Odanın kapısı açılınca hemen gözlerimi kapattım.
Nefes almalarını düzeltip gözyaşlarıma hükmetmek istedim ama pek başarılı olamıyordum .Yatakta ağırlık hissedince korkuyla titredim .
Yutkunmamı ben bile duymuştum.
Ama o sadece duruyordu bilmiyorum belki de birşey yapıcak.Bileğimde ki rahatlamayla birlikte gelen acıyı hisettim gözlerimi açtığımda birde üstümü örttüğünü fark ettim .
Tekrar gözlerimi kapattım .
Ama üstüme doğru eğildiğini hissedebiliyordum korkuyla açtım gözlerimi burnu burnuma değiyordu gözlerim doldu, kapatsam akıcaktı yaşlar .'Sakın dokunma bana .'
Dedim .
'Benden bu kadar mı çok korkuyorsun ?'
'Manyak ve kurnaz erkeklerden korkarım ... birşeyi istediklerinde yada birini sevdiklerinde onu elde edebilmek için çok farklı birine dönüşebilir .'
'Peki ... düzelemez mi ?'
Dedi .
'Git .'
Dedim ve onu itirmek için bileklerimi kaldırdım ama tutu ve başımın üstüne çekti .
'BIRAK BENİ .'
Diye bağırdım bir anlık korkuyla .
Bana doğru eğilince kafamı sağa çevirdim .
Gülümsemesini hissedebiliyordum.
Kulağıma eğildi .'İyi geceler ..'
Dedi ve geri çekildi . Kulağımın yandığını düşündüm bir an için . Titrediğimi hisettim bana napıyordu bilmiyorum ama gerçekten de akıl sağlığından emin değildim . Tüylerim diken diken olmuştu .
Bileklerim rahatlayınca sinirle ona baktım .
'DERDİN NE SENİN, NE İSTİYORSUN YAA BENDENN .'
Diye bağırdım sinirle .
'Onu .'
Dedi ileriye bakarken.
'...'
Yatakta korkuyla ona bakıyordum .
'...'
Birşey demeden odadan çıktı .
Bileğim o kelepçeden kurtuldu diye sevinirken kapının kitlenme sesiyle gözyaşlarım düştü .Yataktan birden kalktım, uzun bir süre yatmanın bedeli bedeninin ani hareketlere taviz verememesi .
Yere serildiğimde daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım .'YARDIM EDİNNN.'
Zehra
'Sonunda aradın güzelim. '
'Aybuke nerde ?'
'Sesini çok özledim .'
'Aybuke nerde ?'
'Ne zaman geliceksin .'
'VARLIĞINI YOKLUĞUNU SİKİYİM AYBUKE NERDEEEEE ?'
'Evine geri dön getireyim.'
'Tamam .'
'Ama o şerefsiz gelirse öldürürüm o kızı .'
'Tamam Allahın belası .'
'Birazdan gelip alırım seni .'
'Tamam .'
Diyip yüzüne kapattım .
Başka çarem yok .
Çakırın odasına doğru uğradım.Olmazdı ki bizden ben herşeyden çok istedim ama olmadı .
Hem sen beni de sevmiyorsun umarım karşına çok güzel insanlar çıkar .
Söz veriyorum o Üniversite'ye geri dönmen için elimden geleni yapıcam....
'Hadi aşağıdayım gel .'
'Aybuke nerden? '
'Onu yarın eve bırakıcam .'
'Olmaz o zaman .'
'Söz veriyorum .'
'Hayır .'
'Seni onun yanına götürücem kendin bırakıcaksın ona tamam mı ?'
'Sana neden inanayım .'
'Çünkü deli gibi geberdim yokluğunla .'
'Umarım bir gün gerçeğide olur. '
Dedim .
Telefonu o birşey demeden kapatıp evden sesizce çıktım .Aybuke
Odanın kapısı açılınca Zehra'yla göz göze geldik .
'Senin ne işin var burda ?'
'Kurtulucaksın Aybuke .'
1 gün sonra
Abimin odamın kapısını kapatıp çıktığını gördüm .
Artık ben uyuyana kadar başımda bekliyordu .Ateşin beni gördüğü an aklıma geldikçe ağlamak istiyorum.
Ateş
Geldin be güzelim ..
Sonunda ..Nasıl özlemişim kokunu sarılınca doyamadım . Sen benim aldığım en güzel nefesmişsin.
Birden uzandığım yataktan fırladım .
'Yok olmaz böyle evlenicem ben seninle ... abilerin ağzıma sıçsa bile evlenicem. '
Yarın ilk işim güzelimizi sevdiğimi bildirmek .
Artık cadı hanım benimsin .Aybuke
Birden yataktan fırladım .
'Bu salağı çok seviyorum ama olmaz ki abilerim bir duysa onu sevdiğimi önce onun sonra benim bacaklarımı kırar ... '
Sinirle dudağımı ısırdım .
Eyvahhh .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
ChickLitÇocukluk zamanında herkesin en az 1 tane de olsa dostu olmuştur ben biraz rızkınızı yiyip 6 arkadaş edindim. Yıllar bizi dahada güçlendirdi .. benim hayatım biraz zor yani 3 abisi olan her kız anlar diye düşünüyorum heleki abileriniz benimki gibi ne...