'Niye cevap vermiyorsun ya ?'
'Çünkü .....'
Bir an ağzından kaçırıyordu ki kendini durdurdu .
'Sen korkmaya devam et .'
Dedim.
Gözlerimi onunkilerden çekip başka bir tarafa baktım .
Çenemi tutu ve kendine çevirdi .
'Olmaz Aybuke ama başkasıyla da olmuyor. '
Dedi ..
Ateş şuan ......
'Olmayan ne? '
Dedim titreyen sesimle, gözlerim dolmuştu kızardığını bile hissedebiliyordum.
'Aybuke yapamam ...anlamadım mı zannediyorsun bunca zaman ...olmaz bizden olmaz, ama seni bir başkasıyla görmek canımı çok yakıyor bir yanım sana sarılmak için can atıyor diğer yan yapma diyor .'
Dedi .
Sözünün sonunda gözümden yaş düştü .'Haklısın...'
İçimden o kadar çok şey geçiyordu ki susmak tek çareydi .
Çünkü konuşsam yine benim canım yanıcaktı.'...'
Birşey demeden gözlerimin içine baktı Ateşi hafifçe itirdim ve ona doğru bir adım atıp kapının önünden çekildim arkamı döndüğümde kapı kulpunu tutmuştum ki bir an Ateşe döndüm.
'Eğer ki Meriçin yanına gider en ufak birşey dersen Ateş Yılmaz ... işte o zaman bende abilerime beni sıkıştırdı derim ve şakam yok .'
'Eğer sende Meriçin yanına gidersen bende abilerine söylerim Meriçle aralarında birşey var diye !'
'Eğer ki öyle birşey yaparsan ...'
'Yaparım şüphen olmasın .'
'Yapamazsın .'
'Yarın kalktığım gibi sizin evin önündeyim bakalım gidebiliyor musun ?'
'Görücez .'
Dedim .
'Görürüz .'
Dedi .
...
Eve varınca telefondan Elçini aradım .
'....Herşeyi duydun işte .'
'Bunu işine geldiği gibi kullansana be kızım .'
Dedi .
'Nasıl yani ?'
'Şöyle yani, bir sevgili yapıcaz sana .'
'Hop hop orda dur sırf Ateşe piçlik olsun diye kimsenin duygularıyla oynamam ben .'
'Yaa öyle mi dedim .'
'Ne dedin ki ?'
'Dinle şimdi beni ....'
....
Yarın
Artık okul yoktu hemde 15 mucize gibi .
Her sene olan bir mucize .Tabi evde abilerinin olması pek avantajlı değil ama ..
Murat abim işe gittiği için saat 8'de kalkıp kahvaltı yapıyorduk.Balkona çıktığımda gerçektende sabahın köründe bizim evin önünde duran Ateşi gördüm.
'Anne su leğende ki suyu versene çiçeklere dökeyim .'
Dedim .
'Al kızım. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
ChickLitÇocukluk zamanında herkesin en az 1 tane de olsa dostu olmuştur ben biraz rızkınızı yiyip 6 arkadaş edindim. Yıllar bizi dahada güçlendirdi .. benim hayatım biraz zor yani 3 abisi olan her kız anlar diye düşünüyorum heleki abileriniz benimki gibi ne...