Satır Beş "ÇANIN ÇIĞLIĞI"

136 34 117
                                    

Dikkat! Bölüm +18 ve şiddet içeriklidir!

Günün aydınlığıyla gözlerimi kıstığımda saatlerdir aynı noktada dikildiğimin yeni farkına varıyordum. Çığlıklarla zihnimin dinlendiği bir geceden sonra, ortamdaki derin sessizlik başımı ağrıtıyordu. Ellerimi yukarı kaldırıp kollarımı esnettim. Gece, melek benden kaçtıktan sonra bir daha asla odasından çıkmamıştı. Kafamı öne eğip sırıttım. Bu iyiydi. Uslu durması gerekiyordu. Sonuçta sözümün dinlenmesi özümü besliyordu.

Yavaşça arkamı dönüp sessiz adımlarla bodruma ilerlemeye başladım. Yoksa şeytan, ağlamaktan güçsüz düştüğü için mi sesini kesmişti? Ya da sadece uyuya mı kalmıştı? Kapıyı sakince açtığımda Balera'nın gözleri direkt yukarı baktı. Arkamdan gıcırtıyla kapı tekrar kapanırken silik bir sessizlikle merdivenlerden inmeye başladım. Onun korkulu solukları benim nefesim oluyordu.

Yanına gittiğimde gülümsedim "Günaydın iblis"

Kaşları yukarı büküldü ve acıklı bir şekilde "Artık beni bırak" diye mırıldandı.

Gözlerimi kırpıştırıp ona baktım fakat cevap vermedim. "Adeo" derken ses tonunu kıstı. Mırıltılarına şehvet karışıyordu. Kıkırdadım. Kaşlarını çatıp bana doğru uzattığı kafasını geri çekti. Arkamı döndüm ve odanın karanlığında kalan yere doğru ilerlerken "Her an beni becerebilirsin ses tonunu eminim cehennemden kaçarken de kullanmışsındır değil mi?" Diye sordum.

Balera "Ne?" Diye sorduğunda çoktan ahşap sandığın demirinden tutup onu ortaya sürüklemeye başlamıştım. Sandalyede oturan kadına göz attığımda yutkundu. Odadaki tek ses onun nefeslerine karışan ahşabın gıcırtılarıydı. Sonunda durduğumda derince nefes alarak dikeldim. Üzerimdeki tişörtü çıkartıp merdiven korkuluğuna attıktan sonra Balera'ya tekrar döndüm "Acıyı bilir misin şeytan?"

Titrek bir nefes aldı ve kısık bir sesle "Senin kadar değil" dedi.

Ona son kez baktıktan sonra tekrar kıkırdadım ve sandığın önünde, Balera'ya sırtım dönük halde çömeldim. "Tüh" diye mırıldandığımda etraftaki korku aurası karnımı acıktırıyordu "Çok tozlanmış" dedim ve üfleyerek sandığın üzerindeki tozun yerlere saçılmasını sağladım.

Balera "Ne var onun içinde?" Derken ben çoktan kapağını kaldırmış içindeki malzemelere bakıyordum.

Fısıltıyla "Kolaydan zora" dedikten sonra şeytana cevap verdim "Belki cezan" ona döndüm ve ayağa kalktım "Belki de zevk alacağın ufak oyuncaklar vardır" omuz silktim "Kim bilir?"

Elimdeki demire bakarken gözleri büyüdüğünde gülümsemem yüzümde geniş bir hal aldı. Yavaşça ona yaklaşırken mırıldandım "Umarım gece iyi uyumuşsundur Balera" olduğu yerde çırpınmaya başladığında resmen heyecandan ağlayacaktım "Çünkü" dedim "Muhtemelen günlerce uyuyamayacaksın"

"Bak" diye çırpınırken ben çoktan onun önündeydim "Bunu konuşabiliriz. Neden bu kadar büyütüyorsun ki?" Dediğinde yüzüm aniden donuklaştı. Boğazından tutup yüzüne yaklaştım ve sinirle konuşmaya başladım "Üzerinde takip cihazıyla gelip benim koynuma giren sen değilmişsin gibi konuşma" dudaklarımı yüzünde dolaştırıp boynuna doğru geldim ve kulağının orada durdum "Beni cehenneme geri göndermek için gelmediğini nereden bileceğim?"

"S-seni" dedi zorlanarak "Oradan çıkaran benken" nefes almaya çalıştığında boğazını biraz daha sıktım "Neden geri götürmeye çalışayım ki?" Diye sorduğunda aniden onu bıraktım ve dikeldim.

Balera'nın öksürükleri arasında kendi sesimi bile zor duyuyordum "Basit" dedim elimdeki kafir çatalı denen aleti sallarken "Başında ödül olan birini alııııırrr" ona döndüm ve güldüm "Kendi özgürlüğüne aracı kılarsın" omuz silkip ellerimi iki yana açtım "Zor gibi görünmüyor değil mi?"

KAN YAZITI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin