Ma van a nagy nap.
Az esküvőm napja.
Szomorkásan, állok a szobám közepén és kétségbeesetten nézem azt a, csodálatos ruhát, amiben egy olyan embernek kell kimondanom azt a bizonyos igen-t, akit nem szeretek.A szüleim, az ország legnagyobb elektronikai cikkeket gyártó cégének a vezetői. És hát, ez a "világ" teljesen más mint az átlag embereké. Ezért is kell ma férjhez mennem. Érdekházasság.
Van még egy egész napom, szabadon. És ezt úgy szeretném eltölteni, hogy sose felejtsem el. Lassan a hatalmas ablakhoz sétálok, és egy egyszerű mozdulattal át vetem az egyik lábam a párkányon, majd a másikat is. Kint is vagyok.
Lábaim maguktól, visznek a megszokott parkba . Egy, hosszú barna hajú lányt látok meg a padon ülni. Mögé lopózom és szemeit eltakarva adok egy cuppanós csókot az arcára.
- Rumi, te vagy az? - nevet.
- Persze, hogy én. A mai napot még szeretném veled tölteni - ülök mellé.
Mikor a közelében vagyok, a szívem majd kiugrik a helyéről, a tenyerem izzad, arcomra pír szökik. Szeretem őt./Este felé/
Lassan indulnom kell. Nem késhetem le a saját esküvőmet.
- Édesem, köszönöm ezt a mai napot nagyon jól éreztem magam. - mondja halkan a barna lány.
- Ugyan Lex, ez igazán természetes - egy kiszabadúlt tincset vissza tűrök a helyére és folytatom - az ember szeret a számára legfontosabb személyel lenni - nézek mélyen a szemébe. Szerelmem hevesen kap ajkaim után, amik tökéletesen egybeforrnak az övéivel. Nem tudunk betelni a másikkal, ezért egyre hevesebben faljuk egymást. Csókcsatánkat végül, levegő hiány miatt meg kell szakítanunk.
- Nagyon szeretlek - suttogom ajkaink közé és még egy gyors puszit hintek, a szájára.
- Legyél ügyes - mondja Lex majd integetni kezd. Vissza integetek neki és már rohanok is.A szívem a torkomban dobog.
- I-igen - mondom ki végül, és az előttem álló fiúra nézek, majd lecsukom a szemem, és a nap végén Lex-el váltott csókunkra gondolok. Szemeim előtt lebeg a mosolygós lány, ahogy hosszú haját a szél az arcába fújja. Már csak arra eszmélek fel, hogy ajkaim valaki más száját érintik, aki sajnos nem a szerelmem.Uwu, rég akartam már egy ilyen részt. :3
2020.06.17. /szerda/
Minji
YOU ARE READING
~egy elveszett lélek feljegyzései~
Short StoryApró szösszenetek a gondolataimból. Az élet szép. Legalábbis ezt próbálom meglátni benne. Nem hiszem hogy túl nehéz lenne... Csak erősen kell akarni. ×rövid részek × ×! Elég sötét gondolataim is vannak (xd)! × ^¬^