" Duyduğuma göre Rus kızlar bir başka oluyormuş. "Al Pablo,gevşek bir tavırla gülerken mırıldandı.Zayn,ona ters bir bakış attığında gülüşü aniden kayboldu ve yeniden ciddi yüz ifadesine büründü.Zayn,gerilen sinirleriyle birlikte gece klübünden içeri girecekken korumalar onu durdurdu.
" Kimliğinizi görebilir miyiz,beyler ? " Zayn,ellerini pantolonunun cebine koyarak başını kaldırdı ve bir süre gece klübünün kapısında dikilen iki korumaya ciddiyetle baktı.Ardından alayla gülerek Al Pablo'ya iki parmağıyla yaklaşması için işaret verdi.
" Kimlik diyor,sanırım benimle taşak geçiyor. " Al Pablo,Zayn'in öfkelendiği için güldüğünü fark ettiğinde genzini temizleyerek yanında dikilmeye devam etti.Zayn,derin bir nefes alarak gülüşünü durdurdu ve korumaların omuzlarını tutarak ani bir hareketle kendine çekti.İkisinin suratına da sertçe bakarken yüzünde hiçbir mimik oynamadı.
" Oradan bakınca kime benziyorum ? " Korumalar,bir süre ona baktılar.Bir kaç saniye içinde Zayn'in kim olduğunu anladıklarında yana kayıp ona yol açtılar.
" Affedersiniz,Bay Malik.Mekan çok karanlık,sizi tanıyamadık. " Zayn,içeri girmeden önce başını ağır ağır sallayarak gözlerini korumaların üzerinde tuttu.İkisinin de ensesini tutarak dostane görünen ama onun için bir uyarı teşkil eden tavrıyla konuştu.
" Güzel.Bir daha olmasın. " Zayn'in diğer korumaları dışarıdaki beklerlerken Al Pablo ve Maluma patronlarının hemen arkasından içeri girdiler.Görünürde olası bir tehlike teşkil eden bir terslik var mı diye etrafa bakınırlarken Zayn locaya açılan merdivenleri çıktı.Yüksek sesli müzik kulaklarını doldururken bedenlerin arasından ilerledi ve kendisi için ayrılan locanın deri koltuklarına oturdu.Kollarını koltuğa koyup bacaklarını araladı ve etrafa bakınmaya başladı.İnsanların eğlencenin dozunu kaçırırlarkenki görüntüleri Zayn'e çok tezat bir durumdu.Al Pablo onun hemen yanındaki koltuğa otururken ellerini birbirine geçirerek Zayn'e doğru eğildi.Yüksek sesli müzik yüzünden bağırarak konuştu.
" Ne içersin ? " Zayn,ona ters bir bakış attı.
" Hala bunu öğrenemedin mi ? Ne diye soruyorsun ? " Al Pablo,bakışlarını yere eğirken hafifçe yutkunup başını salladı ve garsondan patronuna Chivas Regal viski,kendisi ve Maluma için de cin tonik istedi.Yanında her zaman içi doldururmuş yeşil zeytin ve karides olmasına özen gösterirdi Al Pablo,yoksa Zayn öfkelenip içki bardağını öylece bir kenara çarpardı.
Gecenin ilerleyen saatlerinde Al Pablo ve Maluma mekandan bir kaç kız bulup eğlenmeyi çok istiyorlardı ama kalkmaya cesaret edemiyorlardı.Zayn,oturmaktan sıkıldığı için ayağa kalktı ve kendisini izleyen ikiliye hiçbir şey söylemeden locadan ayrıldı.Bar taburelerinden birine oturup barmenden likör istedi.Önüne koyulan içkisini yudumlayacakken kulağına dolan seslerle hafifçe başını çevirdi.Bir kadın,bastıramadığı öfkesiyle kavga ediyordu.Zayn,önce görmemezlikten geldi ama gittikçe artan sesler onu rahatsız etmeye başladı.Rusça konuştukları için hiçbir şey anlamıyordu ama kadının tavırlarına bakılırsa adam onu rahatsız ediyordu.Bileklerinden tutmuş,narin bedenini sarsıyor ve kıza durmadan bağırıyordu.Parmaklarının arasındaki bardağı masaya koyup bir anda ayağa kalktı ve adama doğru yürüdü.Kızın bakışları Zayn'in yüzüne kaydı.
" Bir sorun mu var ? " Zayn,adamın hemen arkasında dikilirken konuştu.Adam,ona doğru dönerek öfkeyle bir adım attı ve Zayn'in üzerine adımlayıp Rusça bir şeyler konuştu.
" İngilizce,lütfen. " Zayn,onun omuzlarından tutup durdurdu ve parmaklarının tutuşunu sıkılaştırarak adamla burun buruna geldi.
" Ne konuştuğunuzu anlayamadım ama onu rahatsız ettiğini anladım. "
" Bu seni ilgilendirmez,dostum.Yerine dön. " Adam berbat bir aksanla konuştuğunda Zayn,kaşlarını çatarak onu yakalarından kavradı ve hiç düşünmeden kafasını suratına geçirdi.Genç kız,bir çığlık atarak geriledi ve elleriyle ağzını kapattı.Çığlığı duyan Al Pablo ve Maluma dakik bir çalar saat gibi yerlerinden fırlayarak merdivenleri hızlıca indiler ve Zayn'i bir adamı öldüresiye döverken gördüler.
" Siz ikiniz ! Durdurun onu ! " Nastassia,ikiliye doğru bağırdığında Al Pablo ve Maluma adamı Zayn'in elinden güçlükle çekip aldılar ve ensesinden tutarak dışarıya adeta sürüklediler.Nastassia,bir elini hızla atan kalbine koyarak büyüyen gözlerle Zayn'e baktı.Deyim yerindeyse şoka uğramış,ne olduğunu anlayamamıştı.Zayn,öfkeyle yüzüne sıçrayan bir kaç damla kanı elinin tersiyle sildi ve içkisini alarak Nastassia'nın yanından hiçbir şey söylemeden geçip gitti.
Nastassia,onun gittiği tarafa dönüp bir kaç saniye arkasından baktı.Ardından çantasını alarak peşinden ilerledi.
" Hey ! Bekle,kimsin sen ? " Yüksek topuklularıyla ona yetişmekte zorlanırken Zayn olduğu yerde duraksayıp ona döndü.Nastassia,dengesini kaybettiğinde Zayn koluna uzanıp düşmeden önce onu yakaladı.Genç kız,bir suratına bir de kolunda duran mürekkepli ele bakarken yutkunarak kolunu geriye çekti.Önüne düşen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırırken kaşlarını çatarak Zayn'e baktı.
" Neden yaptın bunu ? " Zayn,ellerini pantolonun ceplerine koyarken bakışları etrafta gezindi.Derin bir nefes alarak Nastassia'ya hiçbir mimik oynamayan yüz ifadesiyle baktı.
" Seni rahatsız etmiyor muydu ? " Teşekkür etmesi gerekirken ona hesap soruyordu.Nastassia,istemsizce başını sallayıp onu onayladı.
" Evet ama seni ilgilendirmez.Kimsin sen ? "
" Yerine dönsen iyi edersin,küçük hanım. " Zayn,onun yanından ayrılmadan önce arkasını döndü ve merdivenlere yöneldi.Nastassia,onun peşinden inatla ve hızla ilerlerken adımları birbirine karıştırdı.Dizlerinin üstüne düşerken ayak bileğinde keskin bir acı hissetti.İstemsizce küçük bir çığlık attığında Zayn duraksayarak ona döndü.
" Siktir ! " Nastassia,bir küfür savurarak ayak bileğine dokunmak için uzandı ama Zayn ondan önce davrandı.Nastassia'yayı bir çuval edasıyla kollarından tutup asabi bir tavırla yerden kaldırdığında genç kız kaşlarını çatarak ona baktı.Zemine ayak bastığında bileğindeki sızıyla istemsizce yerinde sekti.
" Kahretsin,senin yüzünden bileğimi incittim ! " Anlaşılan Zayn,bu gece küçük bir belayla uğraşacak gibiydi.Derin bir nefes alarak onu kucakladı ve çıkış kapısına yöneldi.Nastassia,ardına kadar açılmış gözleriyle ona bakarken çantasıyla sırtına vurdu.Tanımadığı bir adam onu kucaklayıp öylece götürüyordu.Olga ve Anna hangi cehennemdeydi ?
" Ne yapıyorsun ?! İndir beni ! " Kucağında hiç durmadan,öfke dolu bir sesle kendisine Rusça kelimeler savuran kıza bir kez olsun bakmadı,Zayn.Mekandan çıktı.Al Pablo,onu görür görmez arabanın kapısını açtı.
" Bu kız kim,patron ? " Maluma,patavatsız bir tavırla Zayn'e haddine düşmeyen bir soru sorduğunda Zayn ona sertçe bakarak kucağında Nastassia ile birlikte arabaya bindi.Genç kızın aklına gelen ilk şey mafyaya benzeyen bir grup adam tarafından kaçırıldığı oldu.
" Durdur arabayı ! Ne yaptığını zannediyorsun,seni şikayet edeceğim ! " Zayn,ona bakmadan bir bacağını tuttu ve kucağına koydu.Yüksek topuklu ayakkabısının ince bantını parmaklarıyla çözerken Nastassia nefesini tutarak ona baktı.Zayn,ayakkayı çıkartıp yere attı ve bileğini kontrol etti.
" Pablo,bir eczane bul. "
Bu bölüm Nasty ve Zayn'in tanıştıkları gecedendi
Yorum yapmayı unutmayınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafia | zm
Fanfiction" Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affe...