1.9

576 34 27
                                    



Nikolay'ın kız arkadaşı,kucağına verilen Leon'u güçlükle tutuyordu.Zayn'in oğlu olduğu çok belliydi.Durmadan tepinip bağırıyordu.Navy'nin suratına bir tokat attı ve saçlarına yapışıp tutamları yoldu.Navy, bir çığlık atarken onun kollarını yakaladı ve hızlıca içeriye koştu.

" Bırak beni ! Kimsin sen ?! " Leon,kucağından inmeye çalışırken aynı zamanda Navy'nin karnına tekmeler atıyordu.Rus Mafyasıyla iş birliği yapan Navy,bir taşla iki kuş vuracaktı.Hem Moskova'daki herifler hem de Navy : Zayn'den aynı anda intikam alacaklardı.

" Küçücük veleti zapt edemedin ! Ver şunu bana. " Nikolay'ın yakın arkadaşlarından biri çocuğu Navy'nin kucağından sertçe aldı ve bedenini kendinden uzaklaştırarak havada sarstı.

" Bana bak,orospu çocuğu : sesini kes yoksa seni köpeklere veririm ! " Leon,çok korkuyordu ama asla ağlamayacaktı.Adamın yüzüne tükürdü.

" Sensin o ! Siz benim babamı tanıyor musunuz ? Ben Zayn Malik'in oğluyum ! " Dazlak,çocuğun suratına iğrenerek alaycı bir tavırla baktı ve ardından onu üst kattaki odalardan birine götürdü.Küçük bedenini yatağın bir köşesine attığında Leon kaçmak için kapıya koştu ama adam onu kucaklayıp yeniden sarstı.

" Uslu bir çocuk ol ! "

" Sen görürsün kel kafalı,babam hepinizi ağlatacak ! " Leon,adamın suratına bir tokat attı ve elini yakalayıp ısırdı.Adam acıyla inleyip onun saçlarına yapıştı ve bir tokat geçirdi.Daha önce kimse Leon'a vurmamıştı bu yüzden küçük çocuk şok oldu,korktu ve işte şimdi ağlamaya başladı. " Baba " diye diye ağlamaya devam ederken adam Leon'u odaya kilitledi ve aşağıya indindi.Salon,adam kaynıyordu.Kendini kanepeye atarken nefretle konuştu.

" Ne su ne de yemek verin küçük orospu çocuğuna.Sabaha kadar zırlayarak gebersin. " Navy,kollarını göğsünde çaprazlayarak ona ters bir bakış attı.

" Çocuğu öldürmeyeceksiniz,Martin.Zayn hiçbirimizi yaşatmaz. "

" Hiçbir sik yapamaz.Baksana etrafına : burası adam dolu. "

" Karısını kaçırmalıydık.Sürtük,bizi eğlendirirdi " dedi içlerinden biri.Martin pişkin pişkin gülerek Navy'e bir şaplak attı.

" Bizi eğlendirecek bir sürtüğümüz var zaten. "

Leon,bir süre karanlık odada tek başına kalıp ağladı.Sonra köşede duran sandalyenin üzerine çıktı ve pencereden parmak uçlarında yükselerek dışarıya baktı.Arka bahçede hiç kimse yoktu.Küçük yumruklarıyla cama vurmaya başladı.Belki iyi birileri gelip bana yardım eder diye düşünüyordu.Sonra kimse gelmedi ve Leon derin bir nefes vererek sandalyeye oturdu,bacaklarını sallayarak etrafa bakındı.

" Babam olsa buradan nasıl kaçardı ki ? " diye kendi kendine mırıldanıp bir çözüm yolu düşündü.

" Süper kahramanlar gerçek olsaydı keşke.Neyse,babam birazdan gelir en iyisi uyuyayım. " Yatağa tırmanıp kaygısızca uyudu.Uyandığında babası gelip buradaki herkesin canını okuyacaktı,bundan çok emindi bu yüzden korkmuyordu.Uyandığında çok üşümüş,acıkmış ve kötü bir rüya görmüştü.Korktuğu için ışığı açtı ve bir süre kapıya vurdu.

" Ben acıktım ! Size söylüyorum,salaklar ! " Kimse ona yanıt vermeyince pes edip yeniden sandalyeye oturdu ve pencereden gökyüzüne bakarak yıldızları saymaya başladı.

" Galiba babam sabah gelecek.Bence yoldadır.Evden çok uzakta olmalıyız. "

" Of,Maluma ! Bari sen beni kurtar. " O sırada kapı açıldı ve içeriye Navy girdi.Kollarını göğsünde çaprazlayarak küçük çocuğa baktı.

" Sen hala uyumadın mı velet ? " Leon,ona dil çıkardı ve kaşlarını çatarak baktı.

" Sanane,salak kız.Ne zaman istersem o zaman uyurum ben. " Navy,gözlerini devirerek yatağa oturdu ve bacak bacak üzerine atıp etrafa bakındı.

" Korkmuyor musun ? Hadi,ağla. "

" Asıl sen kork,sen ağla ! Senden korkmam ki. "

" Hah,dört yaşındaki bir çocuğa göre fazla zekisin. "

" Odamdan git.Seni sevmedim,çok çirkinsin. " Navy,biraz sinirle biraz da alayla güldü.Bu çocuk en az Zayn kadar sinir bozucuydu.Hemen de odayı kendisine ait bellemişti ve emirler yağdırıyordu : bacaksız.

" Acıktın mı ? Gel sana tost yapayım. "

" Yemem ki.Beni öldürmek için içine ilaç koyabilirsin. "

" Zaten yapmayacaktım,aç kal ! Ağla burada. " Navy,odadan çıkarken Leon onun sesini taklit ederek dalga geçti.Navy,aşağıya inip kanepeye oturdu ve Martin'e uykulu gözlerle baktı.

" Bu çocuk korkmuyor.Söylediklerini duyman lazımdı. "

" Ne bekliyorsun ? Sonuçta Zayn piçinin çocuğu.Kendine göre yetiştirmiş. "

" Bu çocukla ne yapacağız ? Başımıza bela aldık,bittik biz. "

" Elbet buraya gelecek,biz de orospu çocuğunu indireceğiz. " Navy,kollarını göğsünde çaprazlayarak ona iğneleyici bir bakış attı.

" Hah.Sen öyle san,hepimizi öldürecek. "

O sırada Zayn,Al Pablo ve Maluma'yı sorguya çekiyordu.Sinirlerini bu iki zavallıdan çıkardığı dayak yiyen yüzlerinden belli oluyordu.İkisi de çıt çıkarmadan yere bakıyorlardı.Maluma sızlayan kaşıyla yüzünü buruşturarak kendi içinde sessizce inledi.Fena dayak yemişlerdi.

" Beni iyi dinleyin : oğlumun kılına zarar gelirse siz ikiniz bittiniz ! Kendinizi bu dünyadan silin ! " İkisi de gönülsüzce başlarını salladılar.

" Siktirin gidin karşımdan ! Yapacağınız işi sikeyim,beceriksizler ! " Arka bahçeden çıkarlarken Al Pablo topallayarak inledi.Sandalyelerinden birine otururken kemikleri ağrıyordu.Masada bulduğu peçeteyi kanayan burnuna bastırdı.

" Bu dayağı sonuna kadar hak ettik,Pablo.Nasıl olur da fark edemedik ? "

" Bilmiyorum,kes sesini.Toparlan,yola çıkacağız. " Maluma'nın sandalyeden kalkacak hali bile yoktu.Yüzünü buruşturarak nefes nefese Al Pablo'ya bir süre baktı.

" Ben gelmesem olmaz mı ? " Al Pablo,adeta gürledi ve Maluma'nın yakasına yapışıp onu ayağa kaldırdı.

" Seni öyle bir sikerim ki Maluma,keşke Zayn sikseydi dersin.Çocuk yok,başımız dertte ! "

" Tamam ! Rica ediyorum sakinleş amınakoyayım. "

Zayn,yol boyunca sakin kalmayı denedi ama çok zordu.Yanında oturan Maluma'yı bir kez daha dövmemek için kendini zor tutuyordu.Gün doğmak üzereydi ve ikilinin çok uykusu vardı.Maluma'nın gözleri bir kapanık bir açılırken başı öne düşecekken son saniye bunu engelledi.Gözlerini ardına kadar açıp hafifçe silkelendi.Al Pablo hiç konuşmadan boşluğa bakıyordu.Arabayı kullanan Sergio'da onlardan farksızdı.

" Gittiğimizde sürü gibi olacaklar,tek bir yanlış istemiyorum " diyerek onları uyardı,Zayn.Diğer adamlar kendilerinden önce Sicilya'daki eve ulaşmak üzereydiler.Mafyayla ancak başka bir mafya uğraşabilirdi bu yüzden kimin yaptığını öğrenmek zor değildi.

Bu sefer merhamet her iki tarafada oldukça uzak olacaktı.

Acaba diğer bölüm kimler ölecek kimler yaşayacak
Nastassia'dan bahsetmeme gerek yok herhalde ana yüreği evde kendini parçalıyor

mafia | zm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin