1.1

909 47 39
                                    


babalar gününe özel bölüm
happy fathers day Zaddy


Zayn yanımda derin bir uykudaydı.Ben hareket edince o da kıpırdandı ve uykusunda uzanıp kolumu üstüne attı,başını göğsüme koyup hafifçe iç geçirdi.Oda aydınlıktı,saat 9 olmuştu.Zayn,hiç bu kadar uyumazdı.Güzel yüzüne baktım.Artık bana fazlasıyla aşina gelen,girintileri ve çıkıntıları sonsuza dek zihnime kazınmış yüzünde.

Uyurken çok daha genç görünüyordu.Bugün Babalar Günü olduğu için sırıttım.Hediyemi düşününce içim mutlulukla doldu.Ah ... tepkisi ne olacaktı acaba ? Belki de işe,yatağa kahvaltı getirmekle başlamalıydım.

Sabahlığımı giyip sessiz adımlarla mutfağa indim.Tam kahvaltı hazırlamaya başlayacaktım ki Zayn mutfağa girdi.Üzerinde sadece kalçalarından fena seksi halde sarkan pijama altı vardı.

" Günaydın " dedi uyku mahmurluğu dolu,kalın bir sesle.Gözleri yumuk yumuk ve dudakları şişti.Siyah saçları alnına doğru dağınıktı.Sallanarak yanıma geldi,kollarını bana sardı ve çenemi kaldırıp dudaklarıma ıslak bir öpücük kondurdu.

" Kahvaltını yatağa getirecektim " dedim kollarımı boynuna sararken.Gözlerini yumarak keyifle gülümsedi ve uzanıp boynumu uzun uzun öptü.

" Hımm ... Acaba neden ? " Başımı yana yatırarak kıkırdadım.

" Babalar Günün kutlu olsun. " Gülümsememe sırıtışla karşılık verdi.

" Teşekkürler ... " Yumuşacık bir sesle mırıldanıp belimi sıkıca tutup beni kendine bastırırken uzun uzun dudaklarımı öptü.

" Sen muhteşem bir baba olacaksın.Leon sana sahip olduğu için çok şanslı olacak. " Ellerimle yüzünü okşadım.Gözlerini yumarak kıkırdadı ve bana daha sıkı sarıldı.

" Tamam ... Sen ve oğlum beni şimdi ağlatacaksınız. "

***

        " Nastassia ! Seni sadece bir dakika daha bekleyeceğim ve sonrasında bu kapıdan çıkıp gideceğim ! "

Zayn,salondan kükrediğinde yerimde irkilerek elimdeki maskarayı hızlıca bir kenara attım.Çantamı omzuma asıp yatak odasından çıkarken bileğimdeki saate baktım.Yirmi dakikadır benim hazırlanmamı bekliyordu.Suçlu olduğumu bildiğim için alt dudağımı ısırıp merdivenleri hızlıca indim.

" Geldim ! Geldim,bağırma.Hem sen bana bağıramazsın,beni duydun mu ? Sadece yirmi dakika bekledin.Çok değil,tek yaptığın burada oturup beklemek oldu.Bunun nesi zor ? Asabisin,kabasın — " Zayn,kolumdan tutup yürümem için beni hafifçe çekiştirdiğinde kaşlarımı çatarak sertçe ona baktım.Kolumu elinin arasından kurtarıp omuzlarımı abartılı bir tavırla savurarak önüne geçtim ve hızlıca arabaya doğru yürüdüm.Maluma,kapımı açtı.

" Teşekkürler,tatlım. " Ben,arka koltuğa oturmadan önce Maluma bana kocaman sırıttı.

" Rica ederim,şekerim " dedi.Daha sonra Zayn'i görünce daha ciddi bir surat ifadesine bürünüp genzini temizledi.Zayn,bir süre iğneleyici bakışlarla onun suratını süzdü ve yanıma oturdu.Sergio,bizi AVM'ye götürene kadar Zayn'e internetten bulduğum kıyafetleri gösterdim.İlgisizce bakıp sadece kafasını sallayıp durdu.Daha sonra aynı kıyafetleri Maluma'ya gösterdim.

" Bu çok kapalı,bunun rengini beğendim,fazla kısa,bu kolay kombinlenmez,bu hoş değil,işte bu tam senlik. "

" Maluma.Ne zamandan beri stilist oldun ? " Zayn,gözlerini onun üzerine diktiğinde Maluma,ona dönüş yapıp ciddi bir surat ifadesiyle konuştu.

mafia | zm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin