Gri bulutlarla kaplı gökyüzünde bir şimşek daha gürledi.Nastassia,yağmurluğunun içinde küçülerek istemsizce yerinde sıçradı ve burnunu çekerek ilerlemeye devam etti.Rüzgar sertçe yüzüne vuruyor,yanaklarını kızartıyordu.Üşümüş parmaklarıyla yağmurluğun kapüşonunu tutarak başından uçmasına engel oldu.Eski erkek arkadaşı Nikolay kendisine rahat vermiyor,yarattığı her fırsatta onu sıkıştırarak kavga ediyordu.Nasty,kavga sırasında düştüğü için kanayan dizlerine çarpan her su damlasında sızlanarak acıyı görmezden gelmeye çalışıyordu.Bir banka oturdu ve telefonunu cebinden çıkardı.Nikolay,duvara fırlattığı için camı paramparçaydı.Titreyen elleriyle gözyaşlarını silerek burnunu çekti ve Zayn'i aradı. " Tanrım,lütfen hala Moskova'da olsun " diye içinden geçirirken hattın ucundan sesi duyuldu." Nastassia. " İçini çekerek yaşlı gözlerini yağmur sularıyla ıslanmış caddede gezdirdi,Nasty.
" Merhaba,Zayn.Seni rahatsız ettiğim için kusura bakma ama ben şey — " Nasty,cümlesini devam ettiremedi.Dudaklarının arasından bir hıçkırık kaçarken zorlukla konuştu.
" Gelip beni alır mısın ? " Zayn'in o sırada halletmesi gereken bir işi vardı ama I-5 yolundan saparak geriye döndü.
" Sen iyi misin ? Neredesin ? " Nasty,elbisesinin eteğini parmaklarıyla sıkarken göremeyeceğini bilse de başını istemsizce salladı.
" Metro istasyonunun ordayım. "
" Bir yere ayrılma.Geliyorum. "
Nasty,bankta oturup onu beklerken bir süre sonra onun arabasını kaldırım kenarında gördü.Zayn,arabadan indi.Şiddetini arttıran yağmur onu saniyeler içinde sırılsıklam ederken bu durumu umursamadan Nasty'e ilerledi.Nasty,ayağa kalktı.Zayn,ellerini onun kollarına koyarak eğildi ve ela gözleri yüzünde gezindi.Maskarası akmıştı ve yanakları soğuk yüzünden kırmızıydı.
" Gel,burada daha fazla dikilme. " Zayn,ona soracağı soruları şimdilik bir kenara koyup onu arabaya yönlendirdi.Kapıyı açtı ve Nasty ön koltuğa yerleştikten sonra arabanın etrafından dolanıp sürücü koltuğuna yerleşti.Nasty'nin buz gibi olmuş ellerini tutarak klimaya uzattı ve avuçlarının arasında ovuşturmaya başladı.Nasty,krem rengindeki deri koltukları ıslattığı için mahçup olurken Zayn'e ıslak gözlerle baktı.
" Teşekkür ederim. " Zayn,önemi yok dercesine başını hafifçe iki yana sallarken Nasty'nin önüne düşen ıslak saçlarını kulağının arkasına attı.Bedeni ona doğru dönüktü ve dikkatlice güzel surata bakıyordu.
" Ne oldu ? " Nasty,ona anlatıp anlatmamak konusunda kararsız kaldı.Sonuçta kendisi İtalya'nın Mafya Lideriydi ve Nasty'e karşı boş değildi.Gidip Nikolay ile uğraşacağına ihtimal veriyordu.Ama onu aramış ve şimdi de burada,arabasının koltuğunda oturuyordu.Bir açıklama yapmak zorundaymış gibi hissetti.Bu yüzden Nikolay ile olan kavgalarından bahsetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafia | zm
Fanfiction" Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affe...