Çok boşladığımın farkındayım
Kısada olsa bölüm yazmak istedim hepinizi çok öpüyorum" Nastassia Vitskop ? "
Elimdeki kıyafetleri askılara takarken içeriye giren kuryeyle işimi bırakıp ona doğru döndüm.Kollarının arasında koca bir çiçek demeti vardı ve şu anda mağazada çalışanların bana merakla baktığından emindim.Siyah elbisemin üzerindeki hayali kırışıklıkları avuçlarımla düzeltirken başımı salladım.
" Benim. "
" Bu çiçekler sizin için. "
" Benim için mi ? Emin misiniz ? " dedim kafam karışmış bir halde.Daha önce kimse bana çiçek yollamamıştı,acaba başka bir Nastassia için gelmiş olabilir miydi ? İmzalamam gereken yeri gelişigüzel karaladım ve çiçeği alıp bir sağa bir sola bakındım.Nereye koymam gerektiğini düşünüyordum.Personel odasına sıvışıp oturdum ve çiçeğin üzerindeki kartı açtım.
" İyi ki sen varsın,iyi ki doğdun Nastassia. "
Çiçekler Zayn'dendi.Şaşırmadan edemedim çünkü en son ayrıldığımızdan emindim.Uzak mesafe ilişkisinin getirdiği sorunlar bir yana dursun haddinden fazla kavga ediyorduk,beni çileden çıkarıyordu.
" Ayrılmak mı istiyorsun,Nastassia ? "
" Evet. "
" Güzel.Ben istemiyorum. "
" Sen ne istediğini bilmiyorsun,Zayn."
" Ne istediğimi biliyorum. "
" Ne istiyorsun ? "
" Senden ayrılmak değil,seninle evlenmek istiyorum Nastassia. "
****
Elimi karnımda gezdirirken bebeğimin ne kadar da hızlı büyüdüğünü düşünüyordum.Hareketlerini hissetmek,ultrasondaki kalp atışlarını dinlemek o kadar güzeldi ki ; bu his kesinlikle paha biçilemezdi.Küçük oğlumu kucağıma alabilmek için günleri sayıyordum.
Zayn'de benden farksız değildi ; en az benim kadar heyecanlı,şaşkın ve mutluydu.Ailede ki herkes ufaklıkla tanışmak için hazırdı." Yine hareketlendi ... " Oğlum karnımda kıpır kıpırdı ; sanırım Zayn'i hissediyordu.Mürekkepli eli karnımda dolaşırken Zayn hafifçe kıkırdayarak öpücük kondurdu ve yanağını yasladı.Parmaklarımı siyah saçlarında gezdirirken bana bir bakış attı.
" Bu hala çok tuhaf geliyor,Nasty."
" İlk başlarda benim için de öyleydi ; karnında yabancı bir his ... bir can daha.Ürkütücü ve tuhaftı. "
" Şimdi nasıl hissediyorsun ? "
" Ona çok bağlandım.Benim için " her şey " demek. "
" Bu seferde oğlumun ismine ben karar verebilir miyim ? " Ela gözleri düşünceli bir tavırla etrafta gezinirken şu an da fazla masum görünüyordu.Bana bir bakış attığında başımı sallayarak gülümsedim.
" Biliyorsun,isim bulma konusunda berbatım. "
" Wolf. " Kaşlarım hayretle havaya kalktı.Gülmemek için alt dudağımı ısırdım ama kendimi tutamayarak bir kahkaha attım.
" Beni şaşırtmadın,Zayn. "
***
" Babam neden gelmedi,anne ? " Bunaltıcı güneş tam tepemde beni yakarken Leon'u kucağıma oturttum.Kızarmış yüzünü buruşturarak,uykulu gözlerle etrafa bakınırken başını göğsüme dayadı.Bileğimdeki lastikle alnına düşen sarı buklelerini küçük bir at kuyruğu yapıp burnuna öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafia | zm
Fanfiction" Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affe...