2.1

620 40 127
                                    



Leon'u kreşteki ilk gününden almak için hazırlandım.Pek vaktim yoktu,15 dakika içerisinde kreşte olmam gerekiyordu.İp askıları olan siyah bir elbise giydim ve yüksek topuklularımın bileğini geçirip merdivenleri inerken saçlarımı parmaklarımla düzeltip şekil verdim.Evden çıktığımda Al Pablo ve Maluma'yı kapıda dikilirken buldum.

" Anahtarları,alayım " dedim avucumu havaya kaldırırken.Maluma gönülsüzce spor arabanın anahtarlarını avucuma attı.

" Dikkatli kullan,Nasty. " Sürücü koltuğuna binmeden önce onlara öpücük yollayıp göz kırptım.Zayn,muhtemelen bu hareketimi görse benim canımı okurdu.Yavaş kullanmam için uyarılmıştım ama bu bebeği asfaltta inletmeyeceksem o halde direksiyon başına geçmemin de bir anlamı yoktu.I-5 yolunda gaza yüklendim.Bir kaç arabayı sollarken bir kahkahayla karışık çığlık attım.Zayn,işini biliyordu.Arabanın içini radyodan yükselen yüksek sesli müzik doldururken kendimce dans ederek şarkıya bağıra bağıra eşlik ettim.Peşimde dolaşan iki sersem herif ve çoktan otuzuna dayanmış sıkıcı kocam olmadan ne kadar da eğleniyordum.Free-hands'deki telefonumun sesi arabayı doldurdu.

" Hayatım ! Ben de tam seni düşünüyordum " dedim az sonra beni sorguya çekecek Zayn'e.Bir süre nefes alışverişlerini dinledim sonra da kükreyen sesini.

" Tek başına nereye gidiyorsun ? O araba senin kullanabileceğin — "

" Ben de seni seviyorum,Zayn ! Tünele giriyorum,akşam görüşürüz " deyip suratına kapattım.Gözü gibi sakındığı arabasını kullanamayacağımı sanıyordu ama ondan daha iyi bir şoför olduğum bariz belliydi.Bu konu tartışmaya kapalı,kesinlikle egom konuşmuyor.

Park alanını terk bir milim bile kaçırmadan park ettim.Arabadan indiğimde asfaltta kalan tekerlik izlerine hayretle baktım.Kreşin önünde dikilen anneler gözlerini üzerime dikmiş,beni hayretle incelerken Leon kapıda dikiliyordu.

" Bence ablası ... Annesi olamaz. " Kulağıma bir fısıltı iliştiğinde gülmemek için kendimi zorladım.Leon,beni fark ettiğinde bana doğru koştu.

" Anne ! "

Anneciklerin şaşkınlığı ikiye katlanırken Leon'a elimi uzattım ve arabaya doğru onunla birlikte ilerledim.Onu çocuk koltuğuna oturttuktan sonra surucuk koltuğuna yerleştim ve arabayı çalıştırmadan önce ona doğru döndüm.

" Anneye bir öpücük. " Beni öpmesi için uzandım.Ellerini yanaklarıma koyarak burnuma öpücük kondurdu.Ellerini yakalayıp ard ardına minik parmaklarına öpücükler kondurdum.

" Seni çok özledim. "

" Ben de seni,anneciğim.Kreşte ilk günün nasıldı ? " Bacaklarını sallarken ilgisiz bir tavırla etrafına bakınıp omuz silkti.

" Sıkıcıydı.Evde daha çok ve daha güzel oyuncaklarım var. "

Eğer dört yaşındaysanız ve evinizde kendinize ait bir oyun odanız varsa,kreşe gitmek zor olmalıydı : bu gerçek bir problem ! Eve gitmeden önce parka uğradık ve biraz oynamasına izin verdim.Zayn,eve birlikte döneceğimize dair bir mesaj göndermişti ve onu bekliyordum.Dirseğimi banka dayayıp etrafa sıkılmış gözlerimle bakarken Zayn'in arabasını park ettim.Muhtemelen buraya Sergio ile gelmişti çünkü Zayn iner inmez araba uzaklaştı.Bana doğru yürürken ona sarılmak için ayağa kalktım ve küçük bir çocuk gibi kollarımı açarak kocaman sırıttım ve ona koştum.

" Şirinlik yapma,Nastassia.Öfkeliyim ." Sert sesinin aksine beni yumuşak bir tavırla öptü.Geri çekilecekken ellerimi yüzüne koydum ve onun aksine sertçe dudaklarını birkaç kez öptüm.Belime koyduğu ellerinin tutuşunu sıkılaştırarak güçlükle benden ayrıldı.

" Seninle daha sonra hesaplaşacağız. " Uslu bir kız gibi başımı salladım ve ona gülümsedim.Siyah gömleğindeki hayali kırışıklıkları ellerimle düzeltirken mırıldandım.

" Olur,seve seve. "

Leon'u parktan ayırmakta zorlandık.Salıncaktan inmemekte ısrarcıydı.Bir eliyle zincirleri sıkıca tutarken boştaki eliyle Zayn'in suratına bir tokat geçirdi.

" Siz gidin ! Ben eve sonra geleceğim. " Zayn,onu bir çırpıda kucakladı ve Leon kollarının arasında tepinip ağlamaya başladı.Saçlarına yapışıp dağıttı ve gözüne parmağını sokmaya çalıştı.

" Hey ! Yeter ama kızmaya başladım,Leon. " Zayn,ona sertçe baktığında az önce fırtınalar koparan oğlum sessizleşti ve yüzünü omzuna gömerek alt dudağını sarkıttı.Muhtemelen eve gidene kadar babasına küsecekti ve öyle de oldu : yol boyunca kollarını göğsünde çaprazlayıp surat asarak pencereden dışarıya baktı.Eve girdiğimizde odasına kaçacakken Zayn onu yakaladı ve çenesini tutarak alnını alnına dayadı.

" Sen babaya kafa mı tutuyorsun,ha ?! " dedi yapmacık bir sertlikle.Leon,alnını onun alnına vururken kaşlarını çatarak başını salladı.

" Küstüm sana.Bana bağırdın ! "

" Vur bir tane bana,bakayım ne kadar güçlüsün " diyerek küçücük çocuğu gaza getirdi,Zayn.Leon,küçük yumruklarıyla göğsüne vurmaya başladı.Kanepede oturmuş,çatık kaşlarımla ona bakıyordum.Dizlerimin üzerinde doğrulup arkasından ona uzandım ve gömleğini yakalayıp çekiştirdim.

" Ver çocuğumu ! "

" Ssh ! Konsantrasyonunu bozuyorsun. " Leon,yorulup pes ettiğinde merakla ona baktı.

" Yapabildim mi baba ? " Zayn,onun alnına düşen buklelerini geriye çekerken Leon'u yere indirmeden önce hafızasına kazımak istercesine dikkatlice konuştu.Babası ne derse asla unutmuyordu.

" Sana nereye,nasıl vuracağını öğretirim evlat.Fakat kime,ne zaman ve neden vuracağına sen karar verirsin. " Leon,usulca başını sallayıp merdivenlere koşarken resmen kükredi.Bu hareketi de kimden öğrendiği bariz belliydi.Gözlerimi devirme isteğime engel olamadım.

" Evet ! Çünkü İtalya benim ! " Farkında olmadan Zayn'in küçük versiyonunu doğurmuştum.Tam bir babasının oğluydu.Zayn,gömleğinin düğmelerini tamamen açıp kanepeye oturdu ve keyifli bir tavırla kollarını iki yana uzattı.Üzerimdeki elbiseden kurtulmak için ayağa kalktım ama belimden yakalayıp beni kucağına düşürdü.

" Sana bir teklifim var. " Onu ciddiye alıp merakla kaşlarımı havaya kaldırdım.Saçlarımı geriye çekerken çeneme parmaklarıyla destek verip kaldırdı ve bana uzandı.Alt dudağıma hafifçe dişlerini geçirdi ardından öptü.

" Bu gece ikinci çocuğu yapalım. " Geri çekilirken başımı net bir tavırla iki yana salladım.Şu an belki de en son istediğim şey ikinci bir çocuktu.Kendimi hazır hissedene kadar bu olmayacaktı.Sadece Leon'un olması bile yeterli geliyordu.

" Bu konuda anlaştığımızı sanıyordum. " Yeniden dudaklarımı dudaklarının arasına aldığında bir süre elimi ensesinde ve saçlarında gezdirerek onu öptüm ve ayağa kalktım.Bu akşam Trisha ile görüşecektim,kalkıp hazırlanmam gerekiyordu.

" Bu gece annenle dışarıda olacağız. " Başını kanepeye yaslarken iç geçirerek bir süre bana baktı.

" Gitme,buraya gel " dedi küçük bir çocuk gibi sızlanırken.Elimi yakaladı ve adımlarımı yere sabitledi.

" Anneni ekemem,Zayn. " Bacaklarının arasında dikilirken kollarını belime dolayıp beni kendine yaklaştırdı ve bir süre gözlerime baktıktan sonra dudaklarını dudaklarımın üzerine koyup sürttü.

" Ben mi annem mi ? "

" Elbette annen " dediğimde biraz alayla biraz da sinirle güldü.

" Ne güzel ! O halde bu gece beni kaybettin,tüm gece uyuyacağım. "

Ankeettt
İkinci çocuk  isteyenler buraya yorum

Kavga kaos isteyenler buraya yorum

Bolca mutluluğa boğ bizi yazar diyenler
buraya yorum

Zayn'e sorular için buraya yorum

Nastassia'ya sorular için buraya yorum

Leon'a sorular için buraya yorum

mafia | zm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin