0.9

1K 53 37
                                    




Machiavelli : İtalyan kart oyunu.
Omerta: İtalyan Mafyasının Sessizlik yasası.
Dazlak: Rus erkeklerinin kullandığı saç modeli.

İtalya'da machiavelli oynamak,Rusya'da satranç oynamaya benzemiyordu.Bunu çok iyi bilen Ruslar yine de İtalyan'lara kafa tutmaya yıllardır kaldıkları yerden devam etme taraftarıydılar.Bu 1995 yılından beri sarsılmaz bir rekabetti.95-96 yılları arasında 500 İtalyan iş adamını indiren Rus Mafyasına İtalya'nın beyaz bayrak uzatma ihtimali cehennemin soğuma ihtimali kadardı.Kadın pazarlama ve uyuşturucu işleriyle ünlü olan Rus Mafyası,Milano ve Sicilya masalarında çerezlik bir konu haline gelirdi. Bir İtalyan mafyası ile kıyaslandığında aile, bağlılık gibi duygusal kavramdan yoksun olurlardı.Kibirli,küstah ve bir o kadar da soğuktular.Mafyanın elemanları son derece tipsizdir,çoğunlukla dazlak olurlar.Eşofmanları ve eşofman ceketlerinin içindeyken,üç numara saçları ve bir tarafı jiletli kaşlarıyla onları ciddiye almak zordur.Çok kaba biçimde küfür ederek Rusça konuşurlar.Paraya düşkünlerdir,aynı şekilde kadınlara da.Daha birçok mide bulandırıcı eklenti de yapılabilir.

İtalyan mafyası daha eğlenceli bir literatüre sahip olmakla birlikte şık giyim tarzlarıyla her zaman göze hitap eden beyefendilerdi.Kendilerini çete olarak değil,aile olarak görürlerdi.Omerta gereği hiç kimse bir suçluyu polise şikayet edemez.Yaramazlık yapan yerel mafya liderine şikayet edilir.Suçuna göre temiz sopadan,infaza kadar çeşitlenen bir yelpazeden ceza seçilerek uygulanır.İş kurmak için paraya ihtiyaç duyulduğunda bankalardan daha az faizle kredi verirler,borcunuzu ödeyemezseniz,size daha fazla süre ve para verilir,yine işleri batırırsanız,İtalyan mafyası kurduğunuz işi alır ve sizi eleman olarak çalıştırmaya başlar.Eğer mafya birini öldürdüyse ve öldürülen kişinin 18 yaşından küçük çocuğu varsa,mafya bu çocuk 18 yaşına gelene kadar her türlü masrafını üstlenir.Ölen kişinin eşine de maddi destekte bulunur.Bu yüzden İtalya'nın bir çok kısmı mafyayı kötü adamlar olarak görmez.

Al Pablo ve Maluma'nın da içinde bulunduğu gece klübünde çıkan kavga bir çatışmayı daha fitilledi.Yeraltı diye adlandırılan mahzende Ruslar ve İtalyanlar karşı karşıyaydılar.Yer yerinden oynamadan hemen önce bir güç gösterisi baş gösterdi.

" Sizin uzattığınız eli burada sıkmayız.O eli koparıp sizlere hediye ederiz. " Al Pablo ve Rus çetesinin bir üyesiyle itişmeli bir kavga başladığında adamın omuzları Maluma ile arasında resmen bir oyuncak haline geldi.

" Tek bir mermi fitillenirse indiririz. "

" Bunun için buradayız. " Tüm bu çatışmanın ardında dikilen Zayn,bir el havaya sıktı.Ardından ani bir hareketle herifin yakasına yapışıp ensesinden tutarak öne eğdi.Çetenin diğer üyelerinin elleri silahlara gittiğinde Maluma ve diğer adamlar olası bir çatışmayı engelleyebilecek güçteydiler.İtalyanların sayıları çok fazlaydı.

" Denemeyin bile ! Biz İtalyanlar da hiç şaka olmaz . " Al Pablo,kalabalığa haykırdı.Zayn,silahın namlusunu herifin şakağına dayadı ve bir el ateş etti.Cansız beden ayaklarının önüne düştüğünde kalabalığa doğru bir tekmeyle savurdu cesedi.Meksika Mafyasına bile saygı duyuyordu Zayn,ama bu heriflere gram acımıyordu.

Daha sonra çoktan geri sayımda olan bomba fitillendi ve kulakları mermi sesleri doldurdu.
Dakikalar sonra cansız bedenler yerdeydi.Maluma omzundan,Al Pablo bacağından vuruldu.


***

Haber kanalını kapatarak kumandayı bir kenara fırlattım.Bizzat kendi ülkemin boş herifleri beni çileden çıkarıyorlardı.Tarihin en eski mafyalarına sahip bir ülkeye suikast düzenlemek kulağa boş bir çaba gibi geliyordu.Zirve,şüphesiz yıllardır İtalya'daydı.Bu güç gösterisinin,hakimiyet kurma çabasının daha ne kadar süreceğini düşünürken bir yandan da Zayn için endişeleniyordum.Hamilelik hormonlarım da endişemi durmadan ikiye katlıyordu.Telefonumu elime alarak kuzenimi aradım.

mafia | zm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin