Milano'da işlerin kızıştığı bir hafta sonu,Zayn otoparka inen arabanın arka koltuğundaydı.Hemen arkasında altı araç daha vardı.O Moskova'dayken Rus Mafya Lideri ile ortalığı birbirine katmışlardı.Rusların dillere destan otopark katliamlarında rolü bu sefer İtalyanlar devralacaktı.Al Pablo,arabadan inmeden önce FN FAL'a standart NATO mermilerini doldurdu." Tam modda kullan.Geriye hiçbir şey kalmasın " dedi,Zayn arka koltuktan.Belçika üretimi bu silah tam otomatik modda dakikada 700 mermi ateşleyebiliyordu.Her şeyden habersiz Rus mafyalarına karşı beslediği merhamet şu durumda sıfırdı.Al Pablo,torpidodan dakikada 600 mermilik Uzi'yi alıp Maluma'ya uzattı.Maluma,9mm'lik mermileri doldururken silahı tam modda getirdi ve ikili diğer altı arabadaki adamlarla birlikte arabadan inip gözden kayboldu.Otoparkı dolduran tüm bu mermi seslerinin arasında Zayn,kurşun geçirmez arabanın arka koltuğunda oturup sigara içti.
***
Moskova'da,ailemin yanındaydık.Ablamın küçük kızını geldiğimden beri kucağımdan indirmemiştim.Zayn,koltuğa oturmuş babamın izlediği maçı o da takip ediyordu.Annem ve ablamın sesleri ise mutfaktan yükseliyordu.Ben,kucağımda ablamın kızı ile dikilirken huysuzlanıp ağlamaması için onu bir sağa bir sola sallayıp Rusça bir çocuk şarkısı mırıldanıyordum.Zayn'in bakışlarını bana kaydırarak uzun süre baktı.Aklından ne geçiyordu bilmiyordum ama çok güzel bakıyordu,gülümsemeden duramadım.Kanepede yanına oturup başımı omzuna yasladım.Slyvia,kucağımda neredeyse uyumak üzereydi.Zayn,işaret parmağıyla onun tombul yanağını hafifçe okşayıp gülümsedi.Eminim baba olmak ona çok yakışırdı ama Zayn bir çocuk istemiyordu.
" Onu sen uyutmak ister misin ? " Başını belli belirsiz bir tavırla iki yana salladı.
" Bebeklerden anlamam,Nasty.Böyle iyiyim. " Onu duymazlıktan gelip Slyvia'yı kucağına bıraktım.Kollarıyla göğsünde uyumak üzere olan küçük bedeni tutarken bana ardına kadar açılmış gözleriyle baktı.
" Nastassia ... " Ellerini tutup Slyvia'nın sırtına koydum ve ayağa kalkmadan önce hızlıca konuştum.
" Sadece tutacaksın,Zayn. "
***
Tavadaki domates sosunu makarnaya eklerken Maluma mutfağa girip dolaptan kendisi için bir şişe bira aldı.Bir sandalye çekip otururken tahta kaşığın ucundaki sostan ona tatması için biraz uzattım.Zayn,için akşam yemeği hazırlamak istemiştim.
" Güzel olmuş,Nasty.Akşam yemeğine bizde mi kalsak ? " Ona gözlerimi devirip mutfaktan çıkmadan önce başımı iki yana sallayarak konuştum.Bazen Al Pablo ve Maluma sayesinde evde iki çocuğum varmış gibi hissediyordum.
" Asla olmaz.Bu romantik bir akşam yemeği olacak. " Üst kata çıkan merdivenleri tamamlayıp yatak odasına girdim ve hızlıca bir duş aldım.Moskova tatilimiz iki günlük olsa da keyifliydi.Annem bizi İtalya'ya geri göndermemek için çok ısrar etti ama Zayn'in burada ilgilenmesi gereken işleri vardı.Giyinme odama girip bir tane elbise ve iç çamaşırı alıp giyindim.Saçlarıma şekil verdikten sonra makyaj yapıp aşağı indim.Televizyonda Rus Mafya Lideri'nin öldürüldüğüne dair bir haber vardı.Kanepeye otururken Al Pablo'ya bir bakış attım.
" Siz mi yaptınız ? "
" Başka kim yapacak ? Biz yokken herkese sıkmışlar,orospu çocukları. "
" Anlamıyorum,derdiniz ne sizin ? Herkes kendi ülkesinde terör estirse ya. "
" Herkes senin kadar masum düşünmüyor,Nasty.Her neyse,kaçtık biz.Size iyi akşamlar. " Ona el salladım ve yeniden önüme döndüm.Zayn,birazdan evde olurdu.Kalkıp masadaki son hazırlıkları tamamladım.Kişisel yardımcımız Irina'nın ayak altında dolaşmasına daha fazla tahammül edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafia | zm
Fanfiction" Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affe...