Zayn,yuvarlak cam sehpanın üzerinde duran bıçağı parmaklarının arasına aldı.Meyvelerden birine saplayıp ağzına atarken arkasına yaslanarak bir bacağını diğer bacağının üzerine yerleştirdi.Öfkesini bastıramadığı her an yaptığı gibi parmaklarıyla çenesindeki kirli sakalları ovuştururken bir ateş gibi bakan elaları karşısındaki yüzü yediği dayak yüzünden dağılmış adama kenetliydi.Dizlerinin üzerinde duran Nasty'nin eski erkek arkadaşı kalkmak için yeltendi ama Al Pablo ve Maluma aynı anda omuzlarından sertçe tutarak bedenini dizlerinin üzerine bastırdı." The GodFather filminden fırlamış,çakma mafya babası. " Maluma,adamın ensesinden tutup sertçe sarstı.
" Zırvalamayı kes ya da biz senin dilini keselim. " Zayn,derin bir nefes vererek bıçağı elmalardan birine sapladı ve öne eğilerek ellerini birbirine geçirdi.
" Ne yapacaksın ? Beni vuracak ya da taşaklarımı mı keseceksin ? " Sabrı damla damla taşan Zayn,aniden yerinden fırlayıp onu yerden kaldırdı ve bir eliyle boğazını sıkarak bedenini ardındaki duvara çarptı.Nefesi gittikçe kesilen adam kurtulmak için çırpınırken Zayn tane tane konuştu.
" Seni Nasty'nin bir milim yakınında,nefes alırken dahi görmeyeceğim.Daha iyi anlaman için Rusça ve her dilde telafuz edebilirim.Hala anlamazsan kendi yöntemlerimle bu işi çözerim. " Nasty'nin eski sevgilisi hızlıca başını salladığında Zayn onun yanağına iki kere sertçe vurdu.
" Aferin sana. "
***
Kanepede oturmuş,Zayn'in aşağıya inmesini bekliyordum.Davetin başlamasına son yarım saat kala hazırlanmaya başladığım için bir ton azar işitmiştim,öfkeliydim.Bacağımı sallarken kollarımı göğsümde birleştirerek duvardaki portreme baktım.Bu çılgınlık.Salonumda,tam karşımda bana bakan,kendi suratımı görmeye alışmakta zorluk çekiyordum.
" Nasty. " Onun sesini duydum ve geriye dönüp baktım.Merdivenleri ağır ağır inerken bir elinde sallanan ceketini giydi.Ayağa kalkıp ona doğru yürüdüm ve uzattığı elini tuttum.Tek kelime etmeden benimle birlikte evden çıktığında çocuklar her zaman ki gibi büyük giriş kapısında bizi bekliyorlardı.Zayn'e başlarıyla hafifçe selam verip bir adım gerilediler.Zayn,benim için kapıyı açtı ve arka koltuğa yerleştim.Maluma,ön koltuğa Al Pablo ise arka koltuğa yerleşti.
" Kendi hayatınız yok mu ? Kız arkadaşlarınız,aileniz ? Hep başımızdasınız. " Kendi kendime homurdanırken Zayn,susmam için tuttuğu elimi sıktı.
" Nasty.Çocuklar işlerini yapıyorlar. " Gözlerimi devirerek elimi sertçe elinden kurtardım ve kollarımı göğsümde çaprazlayarak yol boyunca dışarıyı izledim.Davetin düzenlendiği mekana girdik.Masamıza ilerlerken annesi ve Alfredo'yu yan yana otururken gördüm.Alfredo,aile işlerinin sağ kolu gibiydi.Neredeyse altmışlarındaydı ama yine de Zayn ve aile işlerinden sorumlu olmaya devam ediyordu.Babası Yaser talihsiz bir saldırı sonucu öldükten sonra lider olarak işin başına Zayn geçmişti.Hikaye'nin bana anlatılan kısımları işte bu kadardı.Eminim bilmediğim daha çok şey vardır.
" Anne. " Trisha ayağa kalktığında Zayn,eline zarif bir öpücük kondurup ona sarıldı.Annesi onun hazinesi gibiydi.Bazen sadece bu kadının güvende olması için yaşadığını düşünmüyor değildim.
" Hoş geldin,birtanem.Yanıma otur. " Annesiyle iletişimimizin pek de iyi olduğunu söyleyemezdim.Beni sevmediği apaçık ortadaydı.Zayn,annesinin yanına oturdu.Ben de Zayn'in yanına oturdum.Trisha,hemen oğlunun koluna girdi ve başını omzuna koyarak göğsünü pıtpıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafia | zm
Fanfiction" Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affe...