1.2

851 48 26
                                    

Ben yine zaman makinemi çalıştırdım
Leon'un bebeklik dönemiydi falandı derken
yaz yaz bitmeyecekti sıkılacaktım




* 4 yıl sonra *


" Leon ! Buraya gel. "

Süs havuzunun etrafında uçuşan kelebekleri yakalamaya çalışan oğlum nihayet pes ederek kafenin arka bahçesine doğru koştu.Al Pablo onu,yanından geçip gitmek isterken yakaladı ve havaya kaldırdı.Leon,henüz bebekken zaman bizim için çok hızla ve acımasız bir tavırla aktı.

" Yakaladım seni. "

" Pablo ! Bırak beni,oyun oynuyorum. "
Kucağında Leon ile birlikte yanıma geldi ve onu yere bıraktı.Oğlum eğilerek başını bacaklarıma koydu ve gözlerini yumup iç geçirdi.Alnına düşen sarı buklelerini geriye yatırırken tek gözünü açarak bana baktı.

" Babam ne zaman gelecek anne ? Ben çok acıktım. " Onu kucaklayıp sandalyeye oturttum ve menüyü incelemeye başladım.

" Yoldadır,aşkım.Az sonra burada olur.Ne yemek istersin ? " Oturduğu sandalyede bacaklarını sallarken işaret parmağını çenesine dayayarak bir süre düşündü.Masmavi gözlerini kırpıştırarak omuz silkti.Küçük bir çocuğa göre fazla yakışıklıydı.

" Hamburger ! " İstemsizce gülümsedim ve uzanarak çenesini okşadım.Restorandın bahçesinden içeri giren Zayn'i gördüm.Her zaman ki gibi siyah bir gömlek ve siyah kumaş pantolon giyiyordu.Leon'da onu gördüğünde bir çırpıda sandalyesinden kalkarak babasına doğru koştu.Zayn,onu kollarının altından tutup bir çırpıda havaya kaldırdı ve yanağını öpüp kucağına aldı.

" Nasılmış benim küçük aslanım ? " Leon'un küçük bedeni babasının kollarının arasında adeta kayboldu.Leon,kaşlarını çatarak kollarını göğsünde çaprazladı ve doğruca Zayn'e baktı.

" Sinirliyim.Pablo oynamama izin vermedi. "

" Tamam,Pablo'nun icabına bakarız. " Leon,kaşlarını çatarak ona kafası karışmış bir halde bakmaya devam etti.Muhtemelen tam da şu an icabına bakmak ne demek ? diye sorguluyordu.Zayn,bana doğru yürüdü.Bir elini sandalyeme koyup eğildi ve hafifçe yanağımı öptü.

" Merhaba,güzelim. " Yanağımda gezinen elinin üzerine elimi koydum ve avucuna minik bir öpücük bıraktım. Karşımdaki sandalyeye kucağında Leon ile birlikte oturdu.Masada duran elimi tutarak dudaklarına götürdü ve minik bir öpücük kondurdu.

" Biliyorum,beklettim ama son dakika işlerim çıktı. "

" Sorun değil.Hem çok bekletmedin,hayatım. "

" Sipariş verdiniz mi ? " Bir elimi çeneme dayarken başımı salladım.Dudaklarımda silemeyeceğim türden,koca bir gülümseme vardı.Büsbütün bir mutluluk hali beni sarmaladı.Bu manzara hayal ettiğimden çok daha güzeldi.

" Hamburger söyledik. " Zayn,menüyü karıştırırken bir yandan da hafifçe kaşlarını çattı.Başını hafifçe geriye çekerek dikkatlice Leon'a baktı.

" Yine mi ? Daha sağlıklı besleniyoruz kuralına ne oldu ? "

" Lütfen,baba.Hem,Maluma hamburgerin sağlıklı olduğunu söyledi çünkü içinde marul ve domates varmış. " Zayn,başını hafifçe iki yana sallayarak biraz sinirle biraz da alayla karışık güldü ve Leon'un şakağına ufak bir öpücük kondurdu.Yemeklerimiz geldiğinde Zayn hem kendisi yedi hem de Leon'a yedirdi.Oğlum kendi meyve suyunu bir kenara ittirip Zayn'in bardaktaki buzlu kolasına bir çırpıda uzandı ve pipetten koca bir yudum çekti.Bunu yaparken çok hızlıydı çünkü içmesine bu masada izin verilmeyeceğini biliyordu.

mafia | zm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin