0.3

1.3K 62 109
                                    




      Avm'nin çıkış kapısına yönelirken güneş gözlüğümü takıp saçlarımı düzelttim.Al Pablo ve Maluma hemen arkamdan bana yetişmeye çalışıyorlardı.Taşıdıkları üst üste konmuş kutular yüzünden suratlarını zar zor görebiliyordum.Maluma,bir tane kutuyu düşecekken ayağıyla sektirerek yakaladı.Zayn ile ne zaman kavga etsek soluğu alışverişte alıyordum.Kocamın bir kaç bin eurosunu harcayarak ondan intikam almış olmak iyi hissettiriyordu.Sergio,arabanın kapısını benim için açarken Maluma ve Al Pablo kutuları bagaja sığdırmaya çalışıyorlardı.Onları beklerken güneş gözlüğümü çıkartıp son derece sıkılmış bakışlarımla etrafa bakınmaya başladım.Zayn yokken eğlenemiyordum,Zayn varken de eğlenemiyordum.Sıkıcı,pislik herif.Maluma,arka koltukta yanıma,Al Pablo ise ön koltuğa oturduğunda araba hareket etti.

" Anna gelecek.Onu havalimanından alalım. " Al Pablo başını sallayarak beni onayladı ve Sergio'ya bir komut verdi.Maluma'nın omzuna başımı yaslayarak iç geçirdim.Alışveriş beni bir hayli yormuştu.

" Nasty,sen beni öldürtmek mi istiyorsun ? Rica ediyorum kafanı kaldır. " Maluma,panikle konuştuğunda gözlerimi devirerek başımı omzundan kaldırdım.İkisi de benim erkek kardeşim gibiydiler ama Zayn yüzünden ödleri kopuyordu.

" Abartma,Maluma. "

" Ben abartmam inan bana.Ama Zayn çok güzel abartır.Bu konuda şüphen olmasın. " Bana kocamı anlatmasına hiç gerek yoktu.Bir buçuk senedir Zayn'in attığı adımdan bile bir sonraki hamlesinin ne olacağını anlayabiliyordum.Titreyen telefonumu elime aldım ve aramayı yanıtladım.

" Nasty. "

" Efendim,hayatım ? " Hattın ucundan kükreyen sesini duyunca yüzümü buruşturarak telefonu kulağımdan uzakta tuttum.

" Hayatım mı ?! Tüm gün nefes dahi almadan alışveriş mı yaptın ? "

" Bir kaç bin euronu harcamış olabilirim. "

" Beni çıldırttın ! Bu konuyu akşam konuşacağız. "

" Olur,zevkle.Akşam görüşürüz sevgilim. " Telefonu suratına kapatıp geri çantama attım.Havalimanına geldiğimizde çok geçmeden Anna'yı gördüm.Bana sarılmak için koşarken bir çığlık attı ve valizini öylece Al Pablo'ya fırlattı.Kasıklarına çarpan valizle iki büklüm olan Al Pablo,güçlükle valizi Maluma'ya ittirdi.

" Nasty ! Seni çok özledim,lanet kocan seni görmeme hiç izin vermiyor. " Anna'ya sıkıca sarıldım.Onu en son evlenirken görmüştüm.Moskova'ya,ailemin ve arkadaşlarımın yanına gitmeyi çok istiyordum ama Zayn tek başıma gidemeyeceğimi söyleyerek buna engel oluyordu.Arabaya yeniden bindiğimizde ne Maluma ne de Al Pablo tek kelime etmemeye yemin etmiş gibiydiler.

" Otelde kalsam daha iyi olur,biliyorsun kocana tahammül edemiyorum. "

" Olmaz,Anna.Bizde kalacaksın,senin için misafir odasını hazırlattım bile. " Zayn'in bundan haberi yoktu.Muhtemelen akşam eve geldiğinde Anna'yı görecek ve ona bu konudan bahsetmediğim için surat asacaktı.

Eve geldiğimizde uzun süredir birbirimizi görmediğimiz için yaptığımız tek şey kahve içip,kanepede oturarak saatlerce dedikodu yapmak oldu.

" Burada en iyi gece klübü hangisi ? " Al Pablo,Anna'ya bir bakış atarken yüzünde hiçbir mimik oynamadan duvara bakarak cevap verdi.

" Bu sorunu yanıtsız bırakacağım,çünkü bilmene gerek yok. " Anna,kaşlarını çatarak ona anlamsız bir bakış attı.

" Neden ? "

" Zayn gece klübüne gitmenize izin vermez.Özellikle tek başınıza. " Anna,göz devirerek kucağında duran yastığa bir tane vurdu.

mafia | zm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin