Ik open langzaam mijn ogen en zie dat ik niet in mijn eigen bed lig. Ik knipper even en ga dan rechtop zitten. Op de grond staat een koffer, waar een shirt half uit hangt. De deur staat op een kier en ik stap uit bed.
Ik heb nog steeds de kleding van gisteren aan. Ik kan me weinig herinneren van gisteren, alleen dat Trent achter me aanzat, en ik naar Harry ben gevlucht.
Ik loop de trap af en volg de luid spelende muziek die uit de keuken komt. In de keuken vind ik Harry aan het aanrecht. Het enige wat hij aanheeft is zijn boxers en een shirt.
Gênant
'Hey Harry.' Zeg ik en hij draait zich om. 'Goedemorgen.' Groet hij terwijl hij zijn thee klaar maakt. Ik schrik als er plots keihard naast me wordt geblaft.
'Darcy!' Roep ik verbijsterd en ik knuffel haar. 'Wat doet Darcy hier?' Vraag ik terwijl ik haar vertroetel. 'Ik heb haar gisteren gehaald, met wat spullen van je. Zodat je je hier klaar kunt maken. Ik wist niet of je naar huis wilde gisteren.' Ik sta weer op en glimlach.
'Bedankt. Maar, rare vraag.. Hebben we in hetzelfde bed geslapen?' Harry kijkt me even aan en lacht dan.
'Rustig maar, ik heb op de bank geslapen.' Ik knik en draai me om.
'Ik ga me even omkleden.' Roep ik en ik loop weer terug naar boven.
Aangekomen op de slaapkamer sla ik de koffer open en zoek ik voor een outfit. Er ligt een toilettas bij met mijn tandenborstel en haarborstel plus wat van mijn make-up. Wel lief, van hem. Dat hij dit extra voor mij heeft gedaan.
Nadat ik me heb klaargemaakt ga ik weer naar Harry toe beneden. Hij zit aan de keukentafel en scrolt door zijn telefoon.
'Je thee staat op het aanrecht.' Zegt hij zonder op te kijken en ik pak de thee op.
'Bedankt.' Ik ga bij hem zitten en pak ook mijn telefoon. Het is even stil, tot Harry begint te vertellen.
'Poeh, het is alweer november.' Zucht hij en ik knik. 'Het gaat snel.'
'Inderdaad. Nog even en het sneeuwt.' Hij grinnikt en zet zijn thee neer.
'Wat? Wat is er?' Vraag ik en hij lacht. 'Heb je nog niet naar buiten gekeken?' Zegt hij en ik schud mijn hoofd. Ik sta op en loop naar het raam in de woonkamer, schuif de gordijnen open en word verblind door de zon die reflecteert op de hagelwitte sneeuw.
'Het-Het sneeuwt!' Roep ik en ik hoor Harry lachen.
Hij komt ook de woonkamer in gevolgd door Darcy en komt naast me staan.
'Dat wordt winterbanden opleggen.' Zegt hij en ik knik. 'Wat onverwachts. Ik heb nog helemaal geen winterbanden.' Zeg ik en hij knikt. '
'Die zou ik dan maar snel regelen.' 'Ehem.'
We kijken nog even naar de neervallende sneeuw als Harry me naar hem toe draait.
'Wat doe je?' Vraagt hij en ik trek een wenkbrauw op. 'Hoe bedoel je?'
'Blijf je nog een tijdje hier, of durf je weer naar huis? Vergeet niet, de sleutel onder de bloempot is weg.' Ik sta een beetje versteld van Harry's voorstel, en denk na. Ik weet niet hoe erg de schade thuis is, maar ik vind het zo onbeleefd om te zeggen dat ik blijf. Ik weet niet waarom, het is gewoon mijn mening.
'Ik zie het al. Laten we vanmiddag wat spullen halen, dan blijf je nog een nachtje hier.' Beantwoordt Harry zijn vraag.
Guys, 19 december heb ik voor het laatst ge-update 😳
I'M SO SORRY. Ik had een kleine writersblock en ik ben gewoon hard bezig met mijn nieuwe verhalen. Dit hoofdstuk is ook een beetje opgedragen aan de sneeuw die in Nederland is gevallen, hoera! Mijn hond heeft vandaag voor het eerst sneeuw gezien en het was zo cute. Hij speelde met de vallende sneeuwvlokjes maar sliep even later gewoon midden in de sneeuw. Voor mij is de winter nu pas echt begonnen.
Ik heb trouwens nog inspiratie voor een Harry fanfic genaamd The Weddingplanner. Ik ben het nog aan het uitwerken, maar ik weet niet of ik het online moet zetten. In ieder geval heb ik net heel hard gewerkt aan dit hoofdstuk dus ik hoop dat het leuk is. Voor mijn gevoel is het flut maar ik moest gewoon even updaten want ik ben sinds kort weer beter.
Vergeet niet te stemmen, reageren en volgen. Lylyly xx
JE LEEST
Eighteen.
Fanfiction"Sometimes what you're looking for is right next door" Started 28'10'14 :) ©Hugginghaz Ik besteed bloed, zweet en tranen aan het bedenken van mijn verhalen dus zou ik het waarderen als je ze niet steelt. You touch, you die† Lieffs♡ {Achievements} #4...