Part 15.

555 31 4
                                    

Ik gil, net zoals Deena. Niall en Louis laten een lage kreet ontsnappen uit hun mond als The Grudge plotseling verschijnt uit een muts op het hoofd van een meisje. Deena kruipt in Nialls armen en ik kruip dichter tegen Louis aan, automatisch.

Als het enge moment voorbij is, is ook de film voorbij. Opgelucht gaan we weer allemaal rechtop zitten.

'Poeh, nog één deel.' Zucht Niall en Deena grinnikt.

'Ben je bang?' Vraagt ze.

'Ben jij bang?' Vraagt Niall plagend terug.

'Voor wàt?'

'Voor het kietelbeest!' Roept Niall en zijn handen kietelen in Deena's zij.

Mijn ogen worden groot van verbazing dat het kietelbeest aanwezig is op de universiteit. Wauw.

'En jij? Hebben jij en Harry nou iets?' Vraagt Louis plotseling. Ik verslik in mijn eigen speeksel.

'Ik en Harry? Laat me niet lachen.' Lach ik.

'Echt niet?'

'Nee nee, ik heb Harry al een tijdje niet gezien. We are over, ook al hebben we nooit iets gehad.'

Hij zucht en kijkt naar de reclamespotjes die langskomen op tv. Deena zit ondertussen weer normaal op de bank, maar nu dichter bij Niall.

'Is het kietelbeest weg?' Vraag ik op sarcastische toon en Deena schiet me een blik, maar Niall kan er wel mee lachen.

'Ik ga de popcorn bijvullen.' Zegt Deena en ze neemt de kom mee naar de keuken.

'Hey Lou, ik hoorde laatst bij een kinderprogramma een hilarisch liedje. Je kent 'm vast wel.' Grinnikt Niall.

'Oh ja? welke dan?' Vraagt Louis en Niall begint.

'Oh, you're such a jurk, oh yeah a giant jurk...'
Samen gaan ze verder.
'And you look like a jurk and you sméél like a ju-urk!' Ze lachen samen en ik lach mee.

'Jullie zijn echt idioten.' Grinnik ik en ze lachen. Deena komt net op tijd terug met de popcorn en deel 3 begint.

~~~

Ik gil de longen uit mijn lijf, net zoals Deena, wanneer de Grudge plotseling uit een gescheurd schilderij verschijnt. Louis en Niall laten een kreet horen en ik trek de deken over mijn hoofd. Als het enge stuk voorbij is, komen we weer allemaal rustig bij en zet Deena de tv op pauze.

'Oh mijn God, dat was het engste wat ik ooit in mijn leven heb gezien.' Zucht Deena en Niall staat op.

'Ik ga even legen.' Hij zucht en loopt loopt naar de badkamer. Ik neem nog een handje popcorn en bekijk mijn Twitter feed.

'Wanneer kom je weer naar een feest?' Vraagt Louis en ik vergrendel mijn telefoon.

'Niet meer. Ik houd niet zo van feesten.'

'Oh, jammer. Het was erg gezellig. Ik ga ook even legen. Tot zo.' Hij staat op en loopt weg, en Deena laat zich tegen mij aan vallen.

'Oh Soph, ik Niall is zó leuk.' Zucht ze en ik lach.

'Dat valt te merken. Maar volgens mij vindt hij jou ook leuk.'

'Echt waar?' Ze zit op en kijkt me blij aan. Ik knik en drink een slok van mijn water. Niall komt de badkamer uit en een sms-toon vult de kamer. Snel grist Niall naar zijn telefoon en ontgrendelt hij hem.

'Louis! Lou Lou Lou! Anna is er! Anna is er! Ze is bij de receptie! Kom snel!' Louis komt verbaast de badkamer uit en krabt op zijn hoofd.

'Anna?'

'Ja! Anna! Ze zou vandaag komen! Kom snel, ik heb haar supererg gemist en ik kan niet langer zonder haar!' Niall groet ons kort en stormt de kamer uit, gevolgd door Louis, die de deur dichtslaat.

'Anna?' Stamelt Deena en het dringt tot me door. Als ik Deena aankijk staan haar ogen op overstromen.

'Oh nee nee nee, het zal vast zijn vriendin niet zijn! Misschien een gewone vriendin of-' Het is al te laat.

Tranen verlaten Deena's ogen en ik probeer haar te troosten. Om eerlijk te zijn, ik ben nog nooit in zo'n situatie geweest, dus ik weet ook niet wat ik moet doen. Snel pak ik een zakdoekje van het aanrecht en veeg haar tranen weg, maar ze blijven komen.

'Dee, niet huilen, dadelijk moet ik ook huilen.' Deena blijft nog een paar seconden snikken en veegt dan haar tranen weg.

'Wat een lul.' Zucht ze en ik knik. 'Dit had hij best mogen zeggen na de kietelbeestinvatie.' Deena lacht zachtjes en ik neem haar mee naar de bank.

'Laten we het maar even vergeten en de film afkijken, als we nog durfen want damn, dit is eng.' Deena knikt en we kruipen weer onder de deken.

Helloooo again from me me and me :) Wowowowow al meer dan 400 reads.....?!?! ILYSM  vergeet niet te stemmen, reageren en volgen. XXXXXXX

Eighteen.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu